Amennyiben bármelyik termékkel elégedetlen vagy, csak add azt vissza a Kiszállítási Asszisztensnek, és azért a termékért nem kell majd fizetned. Emellett jogosult vagy a szerződéstől a termék kézhezvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül a vásárlást igazoló dokumentummal egyidejűleg elállni, ami azt jelenti, hogy az átvett termékeket az említett határidőn belül indokolás nélkül visszaadhatod. Nem gyakorolhatod ezt a jogodat gyorsan romló vagy minőségét rövid ideig megőrző élelmiszerek és bébiételek esetén, továbbá lezárt csomagolású kép- és/vagy hangfelvételt, számítógépes szoftvert tartalmazó termékeknél (pl. CD, DVD), ha a csomagolást felbontottad, olyan termékeknél, melyek az átadást követően jellegüknél fogva elválaszthatatlanul vegyülnek más termékkel, valamint olyan zárt csomagolású termékeknél, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után már nem küldhetők vissza (pl. kozmetikum, fehérnemű, stb.), emellett hírlapoknál, folyóiratoknál, és időszaki lapoknál. Abban az esetben, ha egy adott Bevásárlásban szereplő valamennyi terméket visszaadod, az adott Bevásárlásra vonatkozóan fizetett Szolgáltatási Díjat is visszakapod, minden esetben köteles vagy azonban az érintett termékeket az elállási nyilatkozat megtételét követő 14 napon belül saját költségen visszajuttatni a Tesco részére. A Tesco köteles kifizetni a visszaadott termékek általad megfizetett vételárát, vagy – választásod szerint – a visszaadott termékekért cserébe másik terméket választhatsz. A termékek visszaadásával és azok vételára visszafizetésével egyidejűleg a visszafizetett összegnek megfelelő számú pont a Clubkártya-számládról levonásra kerül. Javasoljuk, hogy minden esetben ellenőrizd a kiszállított termékeket, mielőtt a Kiszállítási Asszisztens távozna. Így biztosak lehetünk abban, hogy nem terhelünk a bankszámládra olyan tételt, amelyet valamilyen okból kifolyólag vissza szeretnél cserélni.