Abban az esetben, ha a kiszállítás napján az általad választott termék nem található meg a Kiszolgáló Áruház eladóterében, úgy egy helyettesítő terméket fogunk Neked felajánlani, amennyiben a Bevásárlás összeállításakor helyettesítő termék elfogadására vonatkozó igényedet akár a termékre, akár az egész Bevásárlásra vonatkozóan jelezted. Akár termékenként is bejelölheted, szeretnél-e az adott termék helyett helyettesítő terméket kapni, vagy akár az egész Bevásárlásra vonatkozóan jelezheted erre vonatkozó igényedet. Ilyen esetben az e-mailen kiküldött és kiszállításkor átadott szállítólevél elején minden helyettesítő termék, mennyiséggel, egységárral és végösszeggel együtt fel lesz tüntetve. Ezeknek a termékeknek az elfogadása és átvétele nem kötelező, azokat vissza is utasíthatod. Ehhez nem kell mást tenned, mint visszaadni azokat a Kiszállítási Asszisztensnek. A visszaadott terméket természetesen nem kell kifizetned. Abban az esetben, ha a Bevásárlási Asszisztens egyáltalán nem talál megfelelő terméket az általad választott termék helyettesítésére, akkor az a kiszállításból ki fog maradni, és természetesen nem kell majd a ki nem szállított termékért fizetned.