icon_search

    Vásárolj olcsóbban a kedvezményeinkkel

    Clubcard tag vagy? Jelentkezz be

    Igényelj Clubcardot ma icon_forward_link
    A Clubcard mindig megéri

    A Clubcard mindig megéri

    Csatlakozz a Clubcard programhoz, és használd ki minden előnyét! Személyre szabott kuponok, utalványok, exkluzív ajánlatok tagoknak és még sok minden más! Bárhol is vásárolsz, online vagy az üzleteinkben, a Clubcard jóval több extra előnyt kínál neked, mint gondolnád. Csatlakozz hozzánk és vásárolj még több előnnyel!

    Élvezd a Clubcard minden előnyét

    Kezeld utalványaid online

    Kezeld utalványaid online

    Vásárolj a Tescóban és gyűjtsd a pontokat a vásárlásaid után. Minél több pontot szerzel, annál nagyobb értékű utalványokat kapsz, melyeket későbbi vásárlások során használhatsz fel. Mindez a papír alapú, és a mobilalkalmazásban megjelenő utalványokra egyaránt érvényes.

    Az utalványokról
    Még több előny az alkalmazásban

    Még több előny az alkalmazásban

    Minden hónapban extra kuponokat kapsz, valamint sok más meglepetéssel is kedveskedünk neked.

     

    Az alkalmazásról

    Gyakran Ismételt kérdések

    Clubcard Hűségprogram

    Hogyan igényelhetek Clubcard kártyát?

    Az alábbi módokon csatlakozhatsz programunkhoz:

    1. Regisztrálj a https://www.tesco.hu/account/register/hu-HU weboldalon vagy Clubcard Tesco mobil alkalmazásunkban.
    2. Regisztrálj Hipermarket áruházaink vevőszolgálati pultjánál regisztrációs tableteinken.
    3. Telefonálj ingyenesen hívható Ügyfélszolgálati munkatársainknak a 06 80 33 00 22 telefonszámon, H-P 08:00 -18:00.

    Milyen feltételei vannak a regisztrációnak?

    A Clubcard programban minden 18. életévét betöltött természetes személy részt vehet, aki elfogadja a tagság feltételeit, a weboldalon, a Clubcard applikáción vagy a vevőszolgálaton keresztül a személyes adatai megadásával a regisztrációt elvégzi, vagy az áruházi Vevőszolgálati pultnál kezdeményezett előregisztrációt online véglegesíti. Minden személy csak egy Clubcard fiókot igényelhet, többszörös tagság nem lehetséges.

    Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció során?

    A regisztráció során a következő személyes, illetve egyéb adatokat kell megadnod:

    • email cím és jelszó
    • név
    • lakcím (papíralapú kontaktpreferencia esetén a megadott címre történik az utalványok és kuponok postázása, illetve online rendelés esetén a megadott címre történik a szállítás)
    • egyéb adatok megadása nem kötelező, de lehetőség van Marketing célú megkeresések engedélyezésére
    • ÁSZF elfogadása

    Mikor kapom meg a Clubcard kártyát?

    Szeretnénk a digitális kártyahasználatra bíztatni a Clubcard alkalmazáson keresztül. Fontos számunkra a fenntarthatóság, ezért szeretnénk vásárlóinknak és a környezetnek is segíteni a műanyag-kibocsátásunk csökkentésével. Töltsd le az alkalmazást, és használj digitális Clubcardot műanyag helyett.

    Ha mégis műanyag kártyát szeretnél, a következőt kell tenned: Az ingyenes Clubcard plasztikkártya a regisztráció során igényelhető. Az igénylést követően 21 naptári napon vagy 15 munkanapon belül a megadott címre szállítjuk. Ideiglenesen az e-mail-en vagy SMS-ben kapott vonalkódot vagy kódot tudod használni a vásárlás során.

    Mikortól használhatom a Clubcard kártyát?

    A kártya azonnal használható pontgyűjtésre a regisztrációt követően

    Mi a különbség a vásárlási utalvány és a kupon között?

    A kuponok egy-egy adott termék vásárlása esetén jogosítanak kedvezményre. A Clubcard utalvány bármilyen termék(ek) vásárlásánál felhasználható, értéke a pénztárnál fizetendő összegből kerül levonásra. Az biztonságod érdekében a Clubcard utalványaid csak a saját Clubcard kártyád egyidejű használatával tudod érvényesíteni. Az utalványokra ráírtuk a Clubcard számod utolsó 4 számjegyét, hogy a későbbiekben is nyomon tudd követni, melyik kártyához tartoznak a kedvezmények.

    Mikortól gyűjthetek pontokat?

    A pontokat már az első vásárlás után jóváírjuk a kártyádra, de jutalmakat csak a regisztráció véglegesítése után kaphatsz, ugyanis addig nem tudjuk, kinek küldhetjük el azokat.

    Milyen egyéb előnyei vannak a Clubcardnak?

    Az utalványok és kuponok mellett különböző akciókkal és egyéb kedvezményekkel is kedveskedünk a tagoknak, ezért Clubcarddal vásárolni mindig előnyösebb. Sőt, alkalmanként a kasszáknál különleges kuponokat is kaphatsz. Töltsd le Clubcard mobilalkalmazásunkat és minden hónapban extra kuponokban és egyéb meglepetésekben részesülhetsz.

    Milyen termék megvásárlása esetén kapok pontot?

    Szinte minden termék vásárlása után gyűjthető Clubcard pont, de a pontgyűjtés nem vonatkozik a nem a Tesco kijelölt partnere által üzemeltetett mobiltelefonok feltöltésére, a göngyölegek termékkörére, az étkezési és ajándékutalványok vásárlására, illetve Clubcard utalványok beváltása esetén sincs módunk pontokat jóváírni.

    Hogyan történik a pontok átváltása Clubcard utalványokra?

    Az adott pontgyűjtési időszakban minimum 800 pont összegyűjtése esetén kerülnek a pontok átváltásra. 800 pont felett a pontok jóváírása kerek 100 pontonként történik. A kerek 100 pont alatti pontszámok a következő időszakra kerülnek átvezetésre. Például: 975 pont összegyűjtése esetén összegyűlt a minimum 800 pont, sőt további 175 pont. Így összesen 900 Ft értékben kerül Clubcard utalvány postázásra. 75 pont pedig a Clubcard számlán marad és a következő pontgyűjtési időszakra átvezetésre kerül.

    Mikor kaphatok vásárlási utalványt a pontjaim után?

    Minden elköltött 100 forint után 1 pont kerül jóváírásra a számlán. Amikor az összegyűlt pontjaid száma eléri a 800-at az adott pontgyűjtési időszakban, kapsz egy pontösszesítőt Clubcard utalványokkal. Ilyen pontösszesítőt évente 3 alkalommal küldünk Neked. Utalványaidat és kuponjaidat megtekintheted online is a Clubcard fiókodban.

    Hogyan ellenőrizhetem a fiókomhoz tartozó pontegyenlegemet?

    Az egyenlegedet a leggyorsabban a Clubcard fiókodban vagy a Clubcard mobilalkalmazásban ellenőrizheted. Aktuális pontjaidat emellett feltüntetjük a vásárláskor kapott blokkon, illetve az évente 3 alkalommal küldött pontösszesítőben is, de tájékozódhatsz a kapcsolati űrlap kitöltésével is a https://tesco.hu/kapcsolat/ oldalon.

    Mi történik azokkal a pontokkal, amelyeket nem váltunk át Clubcard utalványokká?

    Ha az adott időszakban gyűjtött pontjaidnak száma nem ér el egy meghatározott minimumot, a pontok nem vesznek el, hanem átkerülnek a következő időszakra.

    Megoszthatom a Clubcard kártyámat a családommal?

    Igen, az egész család használhatja ugyanazt a kártyát és gyűjtheti a pontokat egy számlára.

    Milyen üzletekben használhatom a Clubcardomat?

    A Clubcardot bármelyik Tesco üzletben és áruházban, valamint a Tesco Otthonról online szolgáltatásunk során használhatod.

    Hol és hogyan változtathatom meg az elérhetőségi címeimet?

    Bejelentkezés után a Clubcard Fiókom oldalon vagy a mobilalkalmazásban bármikor megváltoztathatod a levelezési címedet, ahová a rendszeres pontösszesítőket küldjük, vagy írj nekünk a kapcsolati űrlap kitöltésével a https://tesco.hu/kapcsolat/ oldalon.

    Mit tegyek, ha fizetéskor a pénztárcámban felejtem a kártyát?

    A kártyát fizetés előtt, a kasszázás alatt bármikor odaadhatod a pénztárosnak. Sajnos, ha elfelejtetted, nincs lehetőségünk a pontok utólagos felírására.

    Mi a teendő, ha elveszítem a Clubcard kártyámat?

    A kártya elvesztésekor használhatod a Clubcard vonalkódot a mobil applikációban vagy igényelhetsz új kártyát. Ehhez kitöltheted a kapcsolati űrlapot a https://tesco.hu/kapcsolat/ oldalon vagy felhívhatod a 06 80 33 00 22 ingyenesen hívható telefonszámot, H-P 08:00 -18:00. Régi kártyaszámod vagy a regisztrációhoz megadott adataid megadásával kollégáink átvezetik pontjaidat az új kártyára – így nem vesznek el. Régi kártyádat operátor kollégáink inaktiválják, így a jövőben az nem lesz használható.

    Össze lehet kötni két vagy több kártyát?

    Igen, jelezni kell az információs vonalunknak és meg kell adni a kártyák számát. Az összekötés abban az esetben lehetséges, amennyiben a két kártya tulajdonosa ugyanarra a lakcímre van beregisztrálva, valamint a telefonos ügyintézés során a hívó fél kérésre mindkét kártyához tartozó személyes adatokat rendelkezésre tudja bocsátani. Amennyiben a két vásárló neve nem egyezik, abban az esetben mindkét fél beleegyezésével szóbeli jóváhagyást kell tennie valamelyik kártya birtokosának.

    Szét lehet később az összekapcsolt kártyákat választani?

    Nem, az egyszer összekapcsolt kártyákat nem lehet többé szétválasztani.

    Clubcard fiókom

    Hogyan jelentkezhetek be?

    Ha már igénybe vetted a Tesco Online bármelyik szolgáltatását, ugyanazzal az e-mail címmel és jelszóval használhatod Clubcard fiókodat is.

    Miben segíthet Nekem a Clubcard fiókom?

    • Személyes adatok kezelése (lakcím, beállítások, e-mail cím)
    • Az érvényes Clubcard utalványok és kuponok áttekintése és kinyomtatása
    • A pontegyenleg ellenőrzése

    Hogyan változtathatom meg a belépési adataimat?

    A Clubcard fiókba történő belépés után egyszerűen megváltoztathatod jelszavadat és egyéb személyes beállításaidat.

    Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni?

    Ha nem emlékszel jelszavadra és nem tudsz bejelentkezni, válaszd az „Elfelejtette a jelszavát?” lehetőséget, és mi küldünk Neked e-mailben egy linket, melyre kattintva új jelszót adhatsz meg. Vagy töltsd a ki a kapcsolati űrlapot a https://tesco.hu/kapcsolat/ oldalon és örömmel segítünk Neked.

    Mi a teendő, ha…?

    Mit tegyek, ha nem érkezett meg időben pontösszesítő kimutatásom?

    Ha nem kaptad meg rendszeres pontösszesítőnket, töltsd ki kapcsolati űrlapunkat a https://tesco.hu/kapcsolat/ oldalon. Ne aggódj, semmilyen jutalomról nem maradsz le. A Clubcard fiókodban és a mobilalkalmazásban is ellenőrizheted pontjaidat és kuponjaidat.

    Mit tegyek, ha további kérdéseim lennének a Clubcarddal kapcsolatban?

    Bármilyen kérdésedre örömmel válaszolunk, töltsd ki kapcsolati űrlapunkat a https://tesco.hu/kapcsolat/ oldalon.

    Mi tegyek, ha a legutóbbi vásárlásom után nem kaptam pontokat?

    Ha fizetéskor BESZKENNELTED a kártyádat, de nem kaptál pontokat, kérjük a vásárlást követő 1 napon belül, a vásárlást igazoló blokkal vagy nyugtával keresd fel áruházunk ügyfélszolgálati pultját, ahol munkatársaink kivizsgálják panaszodat. Ha a fizetéskor NEM SZKENNELTED BE a kártyádat, a pontokat sajnos nem áll módunkban jóváírni és a kérdéssel kapcsolatban panasznak sincs helye.

    Mit tegyek, ha elvesztettem/ellopták a Clubcard kártyámat és nem tudom beváltani a pontösszesítőben kiküldött utalványaimat?

    Kérd a telefonos információs vonalunkon, hogy kiküldött utalványaidnak értékét írják vissza a Clubcard számládra pontok formájában, és igényelj új plasztikkártyát, így a következő kiküldéskor meg fogod őket kapni az új kártyádra. Régi kártyádat operátor kollégáink inaktiválják, így a jövőben az nem lesz használható.

    Mit tegyek, ha ki akarok lépni a Clubcard programból?

    A tagság megszüntethető a Clubcard mobilalkalmazásban, valamint a Tesco ügyfélszolgálatán keresztül.

    Rengeteg előny
    vár még rád.
    Igényelj
    Clubcardot most!

    Nagyszerű ajánlatok karnyújtásnyira. Igényelj Clubcardot és élj a lehetőségekkel!
    Igényelj Clubcardot ma icon_forward_link