icon_search

    Válaszok a Clubcarddal kapcsolatos kérdésekre

    Tájékoztatjuk, hogy a Clubcard  Általános szerződési feltételeit 2018. május 10-én módosítottuk.

    Tájékoztatjuk, hogy az Én Kicsi tescóm mobillapplikáció segítségével gyűjtött extra CLUBCARD pontok promóció szabályzatát 2019. január 2-án módosítottuk.

    Gyakran Ismételt kérdések

    Clubcard Hűségprogram

    Hogyan igényelhetek Clubcard kártyát?

    Kétféle módon csatlakozhat programunkhoz és juthat hozzá a Tesco Clubcard kártyához.

    a. Igényeljen kártyát bármely áruházunk vevőszolgálati pultjánál, a regisztrációt pedig véglegesítse online.

    b. A vevőszolgálati pultnál töltse ki a regisztrációs lapot és adja át munkatársunknak.

    Milyen feltételei vannak a regisztrációnak?

    A Clubcard programban minden 18. életévét betöltött természetes személy részt vehet, aki elfogadja a tagság feltételeit, valamint leadja a helyesen, hiánytalanul kitöltött és aláírt regisztrációs lapot, illetve utóregisztráció esetén kitölti az online jelentkezési lapot. Minden személy csak egy Clubcard kártyát igényelhet, többszörös tagság nem lehetséges.

    Milyen adatokat kell megadnom a Clubcard regisztrációs lapon?

    A regisztrációs lapon a következő személyes, illetve egyéb adatokat kell megadnia:

    • név, postázási cím (a megadott címre történik az utalványok és kuponok postázása)

    • születési dátum (a regisztráció feltétele a 18. életév betöltése)

    • egyéb adatok megadása nem kötelező, de pl. lehetőség van akciókkal kapcsolatos tájékoztatási igény megadására

    • fontos, hogy alá kell írni a Clubcard regisztrációs lapot, aláírás hiányában a regisztráció érvénytelen (utóregisztráció esetén a Megerősít gombra kattintani)

    • utóregisztráció esetén meg kell adni a pénztárnál kapott Clubcard kártya számát

    Mikor kapom meg a Clubcard kártyát?

    Az ingyenes Clubcard kártya azonnal átvehető, a kitöltött regisztrációs lap leadásakor. A kártyához jár 2 vagy 3 db mini kártya, ún. kulcstartó, mely a főkártyával azonos funkciót lát el, tehát szintén használható pontgyűjtésre. Ezek a kulcstartók lehetőséget adnak arra, hogy például egy családon belül többen egy számlára, közösen gyűjtsék a pontokat.

    Mikortól használhatom a Clubcard kártyát vagy a kulcstartókat?

    A kártya és a kulcstartók a kézhezvételt követően már aktívak, tehát azonnal használhatóak pontgyűjtésre.

    Mi a különbség a vásárlási utalvány és a kupon között?

    A kuponok egy-egy adott termék vásárlása esetén jogosítanak kedvezményre. A Clubcard utalvány bármilyen termék(ek) vásárlásánál felhasználható, értéke a pénztárnál fizetendő összegből kerül levonásra. Az Ön biztonsága érdekében a Clubcard utalványait csak az Ön saját Clubcard kártyájának egyidejű használatával tudja érvényesíteni. Az utalványokra ráírtuk az Ön Clubcard számának utolsó 4 számjegyét, hogy a későbbiekben is nyomon tudja követni, melyik kártyához tartoznak a kedvezmények.

    Mikortól gyűjthetek pontokat?

    A pontokat már az első vásárlás után jóváírjuk a kártyájára, de jutalmakat csak a regisztráció véglegesítése után kaphat, ugyanis addig nem tudjuk, kinek küldhetjük el azokat.

    Milyen egyéb előnyei vannak a Clubcardnak?

    Az utalványok és kuponok mellett különböző akciókkal és egyéb kedvezményekkel is kedveskedünk a tagoknak, ezért Clubcarddal vásárolni mindig előnyösebb. Sőt, alkalmanként a kasszánknál különleges kuponokat is kaphat. Töltse le Clubcard mobilalkalmazásunkat és minden hónapban extra kuponokban és egyéb meglepetésekben részesülhet, mint pl. ajándék kuponok a születésnapjára.

    Milyen termék megvásárlása esetén kapok pontot?

    Szinte minden termék vásárlása után gyűjthető Clubcard pont, de a pontgyűjtés nem vonatkozik a nem a Tesco kijelölt partnere által üzemeltetett mobiltelefonok feltöltésére, a göngyölegek termékkörére, az étkezési és ajándékutalványok vásárlására, illetve Clubcard utalványok beváltása esetén sincs módunk pontokat jóváírni.

    Hogyan történik a pontok átváltása Clubcard utalványokra?

    Az adott pontgyűjtési időszakban minimum 200 pont összegyűjtése esetén kerülnek a pontok átváltásra. 200 pont felett a pontok jóváírása kerek 100 pontonként történik. A kerek 100 pont alatti pontszámok a következő időszakra kerülnek átvezetésre. Például: 575 pont összegyűjtése esetén összegyűlt a minimum 200 pont, sőt további 375 pont. Így összesen 500 pont értékben kerül Clubcard utalvány postázásra. 75 pont pedig a Clubcard számlán marad és a következő pontgyűjtési időszakra átvezetésre kerül.

    Mikor kaphatok vásárlási utalványt a pontjaim után?

    Minden elköltött 200 forint után 1 pont kerül jóváírásra a számlán. Amikor az összegyűlt pontjainak száma eléri a 200-at az adott pontgyűjtési időszakban, kap egy kimutatást Clubcard utalványokkal. Ilyen kimutatást évente 4 alkalommal küldünk Önnek. Utalványait és kuponjait megtekintheti online is a Clubcard fiókjában.

    Hogyan ellenőrizhetem a fiókomhoz tartozó pontegyenlegemet?

    Az egyenlegét a leggyorsabban a Clubcard fiókjában vagy a Clubcard mobilalkalmazásban ellenőrizheti. Aktuális pontjait emellett feltüntetjük a vásárláskor kapott blokkon, illetve az évente 4 alkalommal küldött kimutatásainkban is, de tájékozódhat a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető 06-80-222-333-as ingyenes telefonszámon is.

    Mi történik azokkal a pontokkal, amelyeket nem váltunk át Clubcard utalványokká?

    Ha az adott időszakban gyűjtött pontjainak száma nem ér el egy meghatározott minimumot, a pontok nem vesznek el, hanem átkerülnek a következő időszakra.

    Milyen üzletekben használhatom a Clubcardomat?

    A Clubcardot bármelyik Tesco üzletben és áruházban, valamint az online vásárlás során használhatja.

    Megoszthatom a Clubcard kártyámat a családommal?

    Igen, az egész család használhatja ugyanazt a kártyát és gyűjtheti a pontokat egy számlára.

    Hol és hogyan változtathatom meg az elérhetőségi címeimet?

    Bejelentkezés után az Clubcard Fiókom menüpontban bármikor megváltoztathatja a levelezési címét, ahová a rendszeres pontösszesítőket küldjük, vagy hívhat minket hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között a 06-80-222-333-as telefonszámon.

    Mit tegyek, ha fizetéskor a pénztárcámban felejtem a kártyát?

    A kártyát fizetés előtt, a kasszázás alatt bármikor odaadhatja a pénztárosnak. Sajnos, ha elfelejtette, nincs lehetőségünk a pontok utólagos felírására.

    Mi a teendő, ha elveszítem a Clubcard kártyámat?

    A kártya elvesztésekor használhatja a kártyához kapott kulcstartókat vagy igényelhet új kártyát. Ehhez ki kell töltenie egy új regisztrációs lapot, melyen az „Az eredeti kártya száma” résznél be kell írnia a régi kártya számát (olvassa le a még meglévő kulcstartókról vagy kérdezze meg információs vonalunktól). A regisztrációs lap kitöltése után az áruház munkatársai új kártyát adnak Önnek, és rendszerünk automatikusan átvezeti pontjait az új kártyára – így pontjai nem vesznek el.

    Össze lehet kötni két vagy több kártyát?

    Igen, jelezni kell az információs vonalunknak és meg kell adni a kártyák számát. Az összekötés abban az esetben lehetséges, amennyiben a két kártya tulajdonosa ugyanarra a lakcímre van beregisztrálva, valamint a telefonos ügyintézés során a hívó fél kérésre mindkét kártyához tartozó személyes adatokat rendelkezésre tudja bocsátani. Amennyiben a két vásárló neve nem egyezik, abban az esetben az összekötendő kártya birtokosának írásban kell nyilatkoznia arról, hogy a kártyaösszekötés a beleegyezésével történik.

    Szét lehet később az összekapcsolt kártyákat választani?

    Nem, az egyszer összekapcsolt kártyákat nem lehet többé szétválasztani.

    Clubcard fiókom

    Hogyan jelentkezhetek be?

    Ha már igénybe vette a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatását, használhatja ugyanazt az e-mail címet és jelszót a Clubcard fiókjához is, vagy regisztrálhat és létrehozhat egy új fiókot is.

    Miben segíthet Önnek a Clubcard fiókja?

    • Személyes adatok kezelése (lakcím, beállítások, e-mail cím)

    • Az érvényes Clubcard utalványok és kuponok áttekintése és kinyomtatása

    • A pontegyenleg ellenőrzése

    Hogyan változtathatom meg a belépési adataimat?

    A Clubcard fiókba történő belépés után Ön egyszerűen megváltoztathatja jelszavát és egyéb személyes beállításait.

    Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni?

    Ha nem emlékszik a jelszavára és nem tud bejelentkezni, válassza az „Elfelejtette a jelszavát?” lehetőséget, és mi küldünk Önnek e-mailben egy linket, melyre kattintva új jelszót adhat meg. Vagy hívja a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető 06-80-222-333-as telefonszámot, ahol örömmel segítünk Önnek.

    Clubcard mobilalkalmazás

    Miben segíthet Önnek A Clubcard mobilalkalmazás?

    • Nem szükséges magával hordani a műanyag Clubcard kártyát

    • Beválthatja Clubcard utalványait és kuponjait

    • Extra kuponok a felhasználóknak

    • Különleges születésnapi kuponok a nagy nap alkalmából (adott hónap egészében érvényes)

    • Személyes adatok kezelése (lakcím, marketing beállítások, e-mail)

    • A Clubcard tagoknak szóló aktuális ajánlatok áttekintése

    • Navigáció a legközelebbi Tesco üzletbe (nyitva tartási idővel)

    Milyen operációs rendszereken működik a mobilalkalmazás?

    A Clubcard mobilalkalmazás Android és iOS rendszereket használó okostelefonokon használható.

    Mi a teendő, ha a Clubcard vonalkód nem olvasható le a mobiltelefonomról?

    Néha előfordul, hogy az üzletekben használt vonalkódolvasónak nehézséget okoz a mobiltelefonon megjelenített kuponkód leolvasása. Ilyen esetekben a mobiltelefon fényerejének növelése általában megoldja a problémát.

    Ingyenes az alkalmazás?

    Igen. Önnek semmit nem kell fizetnie a mobilalkalmazás használatáért. Épp ellenkezőleg: segít Önnek, hogy még több pénzt takarítson meg.

    Mi a teendő, ha bármilyen probléma jelentkezett az alkalmazás használata során?

    Bármilyen probléma esetén örömmel segítünk Önnek a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető, ingyenes 06-80-222-333-as telefonszámon.

    Az Én Kicsi Tescóm

    Milyen operációs rendszerek támogatják a játékot?

    A játék bármelyik Android vagy iOS rendszerű okostelefonnal használható.

    Szükséges a folyamatos internet kapcsolat a játékhoz?

    Nem, a játék offline módban is játszható.

    Mi a teendő, ha…?

    Mit tegyek, ha nem érkezett meg időben pontösszesítő kimutatásom?

    Ha nem kapta meg rendszeres pontösszesítőnket, kérjük, hívja a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető 06-80-222-333-as ingyenes telefonszámot. Ne aggódjon, semmilyen jutalomról nem marad le. A Clubcard fiókjában online is ellenőrizheti pontjait és kuponjait.

    Mit tegyek, ha további kérdéseim lennének a Clubcarddal kapcsolatban?

    Bármilyen kérdésére örömmel válaszolunk a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető 06-80-222-333-as ingyenes telefonszámon.

    Mi tegyek, ha a legutóbbi vásárlásom után nem kaptam pontokat?

    Ha fizetéskor BEMUTATTA a kártyáját, de nem kapott pontokat, kérjük a vásárlást követő 1 napon belül, a vásárlást igazoló blokkal vagy nyugtával keresse fel áruház ügyfélszolgálati pultját, ahol munkatársaink kivizsgálják a panaszát. Ha a fizetéskor NEM MUTATTA BE a kártyáját, a pontokat sajnos nem áll módunkban jóváírni és kérdéssel kapcsolatban panasznak sincs helye.

    Mit tegyek, ha elvesztettem/ellopták a Clubcard kártyámat és nem tudom beváltani a pontösszesítőben kiküldött utalványaimat?

    Kérje a telefonos információs vonalunkon, hogy kiküldött utalványainak értékét írják vissza az Ön számlájára pontok formájában, így a következő kiküldéskor meg fogja őket kapni az új kártyájára.

    Mit tegyek, ha ki akarok lépni a Clubcard programból?

    A tagság a Clubcard információs vonalának felhívásával, az erre vonatkozó kérésnek a Tesco kapcsolati iroda részére történő elküldésével szüntethető meg.

    Clubcard kasszakupon

    Mi az a Clubcard kasszakupon?

    Clubcard kártya tulajdonosaink alkalmanként, fizetést követően ajándék kasszakupont kaphatnak a pénztárnál, amely célzott, személyre szabott ajánlatot tartalmaz.

    Hogyan kaphatok kasszakupont?

    A kasszakupon nem garantált minden vásárláskor, csak alkalmanként, meglepetésszerűen nyomtatódik a Clubcard tulajdonos részére.

    Hogyan tudom beváltani a kasszakupont?

    Az ajánlatban szereplő kedvezmény a következő vásárlás alkalmával, bármely Tesco áruházban, a kasszakuponon szereplő érvényességi időn belül, az ott megjelölt feltételek szerint, Clubcard kártyával érvényesíthető.

    Utalványok és kuponok érvényesítése (beváltása)

    Az összegyűjtött pontokat, illetve a pontokért kapott Clubcard utalványokat hogyan kapom meg?

    A kedvezményre jogosító vásárlási utalványokat rendszeres időközönként postázzuk azoknak a vásárlóknak, akik az adott időszakban elérték a meghatározott pontszámot, emellett az utalványok és a kuponok megjelennek a Clubcard Fiókom online felületen és a Clubcard mobilalkalmazásban is. Az ehhez összegyűjtendő minimális pontszám jelenleg 200 pont. Ha a pontgyűjtési időszak kezdetétől az utolsó napjáig összegyűjtött pontok száma nem éri el ezt a minimális pontszámot, a pontok nem vesznek el, hanem a következő időszakra kerülnek átvezetésre. 200 pont felett a pontok jóváírása kerek 100 pontonként történik. A kerek 100 pont alatti pontszámok a következő időszakra kerülnek átvezetésre. A pontgyűjtés időszaka változó lehet, és a Tesco fenntartja a jogot a minimális pontszám megváltoztatására.

    Milyen termékre lehet levásárolni az utalványt?

    Bármilyen termékre le lehet vásárolni a Clubcard utalványt.

    Milyen termékre lehet levásárolni a termékkedvezményre jogosító kupont, amennyiben kapok ilyet?

    A kuponon egyértelműen fel van tüntetve, hogy milyen termék megvásárlása esetén jár a kedvezmény.

    Van egyéb, az utalványok és kuponok beváltásával kapcsolatos feltétel?

    Az utalványok és kuponok beváltásával kapcsolatos feltételek minden Clubcard utalvány és kupon hátulján feltüntetésre kerül. A végösszegnek minden esetben meg kell haladnia az engedmény értékét.

    Meddig lehet levásárolni a kupont és az utalványt, mennyi az érvényességi idejük?

    A Clubcard utalványt 1 évig, a Clubcard kupont a kuponon feltüntetett időszakon belül lehet beváltani. Az érvényességi idő fel van tüntetve mind a Clubcard utalványon, mind a Clubcard kuponon. Az utalványok és a kuponok csak egyszer használhatóak fel. Érvényességüket és felhasználhatóságukat ellenőrizheti a Clubcard fiókom online felületen és a Clubcard mobilalkalmazásban is.

    Minden Tesco áruházban lehetőség van a Clubcard utalványok és a Clubcard kuponok beváltására?

    A Clubcard utalványokat minden Tesco áruházban be lehet váltani, tehát minden hipermarketben, szupermarketben és expressz boltban. A Clubcard kuponok beváltása esetén a Clubcard információs vonalon, illetve az áruházakban lehet részletes felvilágosítást kapni, mivel az áruházak eltérő áruválasztékkal rendelkeznek.

    Információs vonal 06-80-222-333

    Hol érdeklődhetek a Clubcard programmal kapcsolatban?

    A Programmal kapcsolatos kérdéseivel hívja belföldről az ingyenes 06-80-222-333 Clubcard telefonszámunkat hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között.

    Mivel kapcsolatban hívhatom az ingyenes Clubcard információs telefonszámot?

    A Clubcard információs vonalat minden, a Clubcard programot érintő témában lehet hívni:

    • a program működése: 1-es gomb (automatát kapcsol)
    • pontgyűjtési időszakokra vonatkozó információk: 2-es gomb (automatát kapcsol)
    • postázással kapcsolatos információk: 3-as gomb (automatát kapcsol)
    • kártya elvesztésének bejelentése : 4-es gomb (operátort kapcsol)
    • személyes adatokban történő változás  (pl. cím módosítása): 5-ös gomb (operátort kapcsol)
    • egyéb információ kérése: 6-os gomb (operátort kapcsol)
    • Clubcard Fiókom: 7-es gomb (operátort kapcsol)

     

    További kérdése van? Örömmel segítünk.

    Bármilyen, Clubcarddal kapcsolatos kérdés esetén hívja a hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között elérhető 06 80 222 333-as ingyenes telefonszámot.