Amikor online fizetés esetén megadod a kártyád adatait, akkor még nem vonjuk le a számládról a fizetendő összeget, csak a kártya érvényességét ellenőrizzük. Amennyiben ezzel probléma adódna, a Weboldalon/Mobilalkalmazásban egy értesítő üzenetet fogsz látni. Ebben az esetben próbálkozz újra, vagy válassz egy másik kártyát. Bármilyen nehézségbe ütköznél a fizetéssel kapcsolatban, kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a tesco.hu@tesco.com címen, vagy a +36 80 222 333-as ingyenesen hívható telefonszámon, ahol kollégáink készséggel segítenek majd neked.
A bankszámládról a kifizetendő összeg csak a kézbesítést követően kerül levonásra.
Ajtónál történő fizetésnél az alábbi bankkártyák valamelyikével tudod kifizetni bevásárlásodat:
- Visa betéti kártya
- Visa electron
- Visa hitelkártya
- MasterCard
- Maestro
Készpénzt nem áll módunkban elfogadni.
Amennyiben egyetlen kártyáddal sem sikerül a fizetés, vagy az a ritkán előforduló probléma áll fenn, hogy a bankkártya terminálnak kapcsolódási problémái adódnak, a termékeket visszaszállítjuk az áruházba, és ha a későbbi kiszállítást nem tudjuk megoldani, a rendelésed törlésre kerül. Ebben az esetben nem kell fizetned, a bankkártyádon zárolt összeg feloldásra kerül.