Előfordulhat, hogy a kiszállítás napján a Vásárló által választott termék valamely okból nem található meg a Kiszolgáló Áruház eladóterében. Erre az esetre, a Bevásárlás összeállítása során eldöntheted, hogy szeretnéd-e, hogy a Tesco a kiválasztott termék helyett helyettesítő terméket ajánljon fel. Ezen igényedet a Bevásárlás összeállításakor az egyes termékekre külön-külön, de a Bevásárlás egészére tekintettel is jelezheted. Amennyiben a módunkban áll az általad kiválasztott termék helyett helyettesítő terméke(ke)t küldeni, úgy azt, azokat az átvétel napján elektronikus úton megküldött, valamint az átvételkor nyomtatott formában is átadott szállítólevél legelején listázzuk a pontos mennyiség, egységár és az átvétel napján érvényes ár feltüntetésével, úgy, hogy lehetőséged legyen a kiválasztott és a helyettesítő terméket összehasonlítani még az átvétel előtt.