Amennyiben lekésnéd a kiszállítást, lépj kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a https://tesco.hu/kapcsolat címen, vagy a +36 80 222 333-as telefonszámon, és kollégáink megpróbálják a Kiszállítási Asszisztenst visszairányítani hozzád, ha az asszisztens még nem érkezett vissza az áruházba. Ha a rendelésed már visszaérkezett, és a kiszállítást nem tudják megismételni, akkor a rendelésed törlődik, és újra le kell azt adnod, amit a Rendeléseim menüpont alatt könnyen megtehetsz.
Mi történik, ha lekésem a kiszállítást? Mit tudok tenni?
Közzétéve 27 május, 2024Frissítve 29 április, 2025
Súgó és GYIK
Keress Tudástárunkban!
Például hogyan frissíthetem a címemet?
Látogass el a tesco.hu/kapcsolat oldalra. Lépj kapcsolatba velünk oldal