Abban az esetben, ha a kiszállítás napján az általad választott termék nem található meg a kiszolgáló áruház eladóterében, egy helyettesítő terméket fogunk neked felajánlani, amennyiben a rendelés összeállításakor helyettesítő termék elfogadására vonatkozó igényedet akár a termékre, akár az egész rendelésre vonatkozóan jelezted. Akár termékenként is bejelölheted, szeretnél-e az adott termék helyett helyettesítő terméket kapni, vagy akár az egész rendelésre vonatkozóan jelezheted erre vonatkozó igényedet. Ilyen esetben az e-mailen kiküldött szállítólevél elején minden helyettesítő termék, mennyiséggel, egységárral és végösszeggel együtt fel lesz tüntetve. Ezeknek a termékeknek az elfogadása és átvétele nem kötelező, azokat vissza is utasíthatod. Ehhez nem kell mást tenned, mint visszaadni azokat a Kiszállítási Asszisztensnek. A visszaadott terméket természetesen nem kell kifizetned. Abban az esetben, ha a Bevásárlási Asszisztens egyáltalán nem talál megfelelő terméket az általad választott termék helyettesítésére, akkor az a kiszállításból ki fog maradni, és természetesen nem kell majd a ki nem szállított termékért fizetned.
Mi történik, ha a termék, amit kiválasztottam, a kiszállítás napján nem elérhető?
Közzétéve 27 május, 2024Frissítve 29 április, 2025
Súgó és GYIK
Keress Tudástárunkban!
Például hogyan frissíthetem a címemet?
Látogass el a tesco.hu/kapcsolat oldalra. Lépj kapcsolatba velünk oldal