Abban az esetben, ha a kiszállítás napján az általad választott termék nem található meg a kiszolgáló áruházunk eladóterében, és a rendelés összeállításakor jelezted, hogy ilyen esetben kérsz helyettesítő terméket, akkor felajánlunk neked egy helyettesítő terméket. Helyettesítő termékre vonatkozó igényedet termékenként, vagy akár az egész rendelésre vonatkozóan jelezheted. Képzett Bevásárló Asszisztenseink mindig úgy válogatják össze a termékeket, beleértve a helyettesítő termékeket is, mintha saját maguknak vásárolnának. Ezért körültekintően mindig a legfrissebb és a minőségét a leghosszabb ideig megőrző termékeket gyűjtik össze a kiszolgáló áruház eladóteréből. Mindig felteszik maguknak a kérdést: „Vajon én is ezt választanám?”. Nem kell aggódnod, csakis a legjobb minőséget fogod kézhez kapni. Minden esetben arra törekszünk, hogy mind árban, mind pedig minőségben az általad eredetileg kiválasztott termékhez legközelebb álló helyettesítő terméket ajánljuk fel neked. A helyettesítő termékek a kiszállítás napján, a kiszállítást megelőzően e-mailen elküldött elektronikus szállítólevél legelején lesznek felsorolva, a pontos mennyiséggel, egységárral és árral együtt feltüntetve. Ha úgy döntesz, hogy valamelyik termék vagy éppen a helyettesítő termék nem felel meg neked, vagy nincs rá szükséged, nyugodtan visszaadhatod azt a Kiszállítási Asszisztensnek. Ebben az esetben munkatársunk levonja annak árát a végösszegből, és nem kell azért a termékért fizetned. Ha a rendelésedért online fizettél, a visszautasított termékek árát visszautaljuk neked.
Mi a helyettesítő termék és mit érdemes tudni róla?
Közzétéve 27 május, 2024Frissítve 21 szeptember, 2025
Súgó és GYIK
Keress Tudástárunkban!
Például hogyan frissíthetem a címemet?
Látogass el a tesco.hu/kapcsolat oldalra. Lépj kapcsolatba velünk oldal