icon_search

    CSEKKPONT

    Célunk, hogy vásárlóink hétköznapjait könnyebbé tegyük és szolgáltatásaink körét folyamatosan bővítsük. 2015. február 9-től minden Tesco áruházban elérhető a csekkpont terminál ingyenes szolgáltatásunk, mellyel egyszerűen, időtakarékosan, könnyen, vásárlásával egybekötve intézheti csekkjei befizetését. A csekkbefizetés a szerződött szolgáltatók által kiállított csekkekre vonatkozik, kizárólag készpénzes fizetéssel. A szerződött szolgáltatók listája folyamatosan bővül, ezzel még szélesebb körben kiszolgálva vásárlóink igényeit.

    Csekkbefizetési termináljainkat keresse az áruházainkban az eladótérben.

    A csekkbefizetés 3 egyszerű lépésben elvégezhető:

    1. Helyezze be a befizetni kívánt csekket a csekkbeolvasóba. (A terminál a csekket beolvassa, majd visszaadja, így azt megőrizheti)
    2. A csekkbefizetési terminálon megjelenő csekk képét el kell fogadni, amennyiben az az eredeti csekk képével megegyezik.
    3. Vegye el a terminál által kinyomtatott bónt, melyet a Tesco kasszáknál átadva készpénzzel kifizethet. Fizetését követően kap egy hivatalos igazoló blokkot, melyen minden szükséges adata szerepel.

    Partnereink listája folyamatosan bővül.

    Együttműködő szolgáltatóink:


    ENKSZ

    VODAFONE

    PANNON-VÍZ

    TELENOR

    DHK

    Debreceni Hőszolgáltató Zrt.

    Debreceni Vízmű Zrt.

    GYIK

    Hol található a csekkpont?

    Minden magyarországi TESCO áruházban megtalálható a csekkpont terminál, az áruházak eladóterében.

    Bármilyen csekket befizethetek?

    Nem, csak a szerződött partnerek által kiállított csekkeket fizetheti be a csekkponton keresztül. Ennek frissített listáját mindig megtalálja www.tesco.hu/csekkpont oldalon vagy az áruházak vevőszolgálati pultjánál.

    Mi a teendő a terminál által nyomtatott bónnal? Mi történik, ha meggondolom magam és mégsem szeretném rendezni a számlámat?

    A kinyomtatott bón egy lehetőséget jelent a vásárlóknak a számla kiegyenlítésére, nem kötelezettséget. A vásárlás végeztével bármelyik pénztárnál a bevásárlással együtt, de külön tranzakcióként tudja befizetni a bónt vagy bónokat. A bónok a kiállításukat követő nap 23:55 percig érvényesek, addig bármelyik Tesco áruházban ki lehet fizetni őket, nem csak a kiállítás helyszínén. Amennyiben mégsem kíván élni a csekk kifizetésének lehetőségével, a bónt el lehet dobni, semmilyen következménnyel nem jár.

    Mi történik, ha bevásárlás közben elveszítem a bónomat?

    Amennyiben elveszíti a bónját, bármikor újat nyomtathat a terminálnál. Az elveszett bón a következő nap 23:55 perckor érvényét veszti. Kérjük, figyeljen rá, hogy amennyiben új bónt nyomtat, a pénztárnál ugyanahhoz a számlához tartozó bónok közül csak egyet fizessen ki. Amennyiben többször is kifizeti véletlenül a számlához tartozó bónt, úgy sem veszik el a pénz, ha jelzi részünkre, rendezzük a többlet fizetést, csak ügyintézést igényel.

    Mennyibe kerül a Tesco csekkpont szolgáltatás igénybevétele?

    A szolgáltatás ingyenes. A csekkbefizetőnek sem a Tesco, sem a szolgáltató felé semmilyen pénzbeli fizetési kötelezettsége nem keletkezik.

    Honnan tudom, hogy sikerült-e a fizetés vagy sem?

    Sikeres fizetés esetén a pénztárnál kinyomtatják a pénztári bizonylatot.. Ezt kérjük, őrizze meg, ez igazolja a számla kifizetését, és a rajta szereplő azonosító számra tud hivatkozni reklamáció esetén.

    Probléma esetén kihez fordulhatok?

    Amennyiben a terminálnál, a csekk beolvasásakor vagy a bón nyomtatásakor jelentkezik probléma kérjük, jelezze az áruház vevőszolgálatánál.