icon_search

    Tesco Clubcard

    Clubcard › Hírek

    Információs vonal elérhetősége

    Tisztelt Vásárlóink!

    Tájékoztajuk Önöket, hogy a május 1-jei hosszúhétvége miatt április 21-én, szombaton 8-18-ig lesz elérhető információs vonalunk, április 30-án, hétfőn pedig nem lesz elérhető/hívható.

    Megértésüket köszönjük!

    A húsvéti pontösszesítő táblázat

    Az elmúlt évek gyakorlatától eltérő táblázatot találnak a húsvéti pontösszesítő kimutatásban. Néhány vásárlónknál az alábbi sorban negatív szám szerepelhet.

    Tesco Clubcardon gyűjtött pontok száma (2018. január 14-ig bezárólag): A Tesco áruházakban történt vásárlások során gyűjtött pontok számának valamint az esetleges pontlevonásoknak az összege. A 2017. november 24-én levont pontok miatt itt akár negatív szám is szerepelhet (lásd az alábbi "Clubcard pontok törlése" hír). Azonban a „Tesco partnerek szolgáltatásaival szerzett Clubcard pontjainak száma” sorban szereplő szám tartalmazza a levont pontokat is, így „Az utalványokra átváltott Clubcard pontok száma” sorban szereplő szám 200, vagy annál nagyobb. Például ha Ön áruházi tranzakciókkal 300 pontot gyűjtött, és a karácsony előtt kiküldött külön küldemény miatt levontunk Öntől 1000 pontot, ebben a sorban -700 szerepel, a „Tesco partnerek szolgáltatásaival szerzett Clubcard pontjainak száma” sorban pedig 1000 vagy annál több pont (hiszen időközben tovább gyűjthette partnereinknél a pontokat). Kár azonban egy vásárlónkat sem ért, hiszen a 2017. november 24-én levont pontoknak megfelelő értékű utalványt kiküldtünk az érintett vásárlóinknak.

    További kérdés esetén hívja fel az ingyenesen hívható Clubcard információs vonalat a 06-80-222-333-as telefonszámon (H-P: 8-18 óráig).

    Clubcard pontok törlése

    2017. 11. 24-én törlésre kerültek azok a Clubcard pontok, amelyeket a vásárlók 2017. 09. 01. és 09. 30. között gyűjtöttek a Tesco Pénzügyi Partner vagy a Tesco Utazás szolgáltatásainak igénybevételével. Ezzel egy időben a visszavont pontoknak megfelelő értékű utalvány(ok)at postáztunk az érintett vásárlóknak, ugyanis technikai problémák miatt a fenti időszakban gyűjtött pontok nem jelentek meg a karácsonyi pontösszesítőben.

    További tájékoztatásért, kérjük, hívja a Clubcard információs vonalat a 06-80-222-333-as telefonszámon.

    Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk.

    Ajándék Clubcard kuponok a kasszánál

    Clubcard kártya tulajdonosaink alkalmanként, a fizetést követően ajándék kasszakupont kaphatnak a pénztárnál, amely célzott, személyre szabott ajánlatot tartalmaz. Az ajánlatban szereplő kedvezmény a következő vásárlás alkalmával, a kasszakuponon szereplő érvényességi időn belül az ott megjelölt feltételek szerint, Clubcard kártyával érvényesíthető.

    A kupon a Tesco áruházakban használható fel, és amennyiben a kuponon e-kupon kód is szerepel, akkor az azzal érvényesíthető kedvezmény a bevasarlas.tesco.hu oldalon is beváltható az ott meghatározott feltételek szerint. A kedvezmény csak Clubcard kártyával érvényesíthető. A kedvezmény kizárólag a kuponon feltüntetett termék(ek)re váltható be, annak értéke a vásárlás végösszegéből kerül levonásra. Hamis kuponokat nem fogadunk el.

    Tesco vásárlókártya

    Gyűjtsön még több Clubcard pontot Tesco Vásárlókártyával!
    Részletek >