icon_search

    Tesco Clubcard

    Clubcard › Hírek

    Clubcard információs vonal elérhetőség

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy az október 23-ai nemzeti ünnep miatt 2018 október 13-án (szombaton) a Clubcard információs vonal 08:00-18:00-ig lesz elérhető, október 22-én és 23-án pedig zárva tart.
     

    A Clubcard mobilalkalmazás támogatása Windows platformon megszűnt

    Sajnálattal értesítjük, hogy a Tesco Clubcard mobilalkalmazásunk támogatása megszűnt Windows platformon. Ez azt jelenti, hogy habár ez az alkalmazás továbbra is letölthető a Windows Áruházból, az applikációval kapcsolatban problémák merülhetnek fel, mivel az alkalmazás e verziójához nem jelennek meg frissítések a jövőben. Ez az Android és iOS platformok támogatására nem lesz hatással.

    Tisztában vagyunk azzal, hogy ez a helyzet kellemetlenül érintheti Önt, ezért készültünk néhány alternatív megoldással:

    1. Ha Android vagy iOS operációs rendszerű mobiltelefonja van, ezen eszközökön letöltheti és használhatja Tesco Clubcard alkalmazásunkat.
       
    2. Kérjük, használja a Clubcard Fiókom online felületünket, ahol könnyedén nyomon követheti Clubcard pontjait, kuponjait, utalványait és személyes adatait.
       
    3. Információs vonalunkkal a 06/80-222-333-as telefonszámon léphet kapcsolatba, ha információra van szüksége a Clubcard programmal, pontjaival, utalványaival vagy marketing kommunikációs hozzájárulásaival kapcsolatban.
       

    További kuponok várnak Önre

    A „További kuponok várnak Önre" kampány 2018.09.06-án módosult Általános Szerződési Feltételei itt olvashatók.

    Clubcard pontok törlése

    2017. 11. 24-én törlésre kerültek azok a Clubcard pontok, amelyeket a vásárlók 2017. 09. 01. és 09. 30. között gyűjtöttek a Tesco Pénzügyi Partner vagy a Tesco Utazás szolgáltatásainak igénybevételével. Ezzel egy időben a visszavont pontoknak megfelelő értékű utalvány(ok)at postáztunk az érintett vásárlóknak, ugyanis technikai problémák miatt a fenti időszakban gyűjtött pontok nem jelentek meg a karácsonyi pontösszesítőben.

    További tájékoztatásért, kérjük, hívja a Clubcard információs vonalat a 06-80-222-333-as telefonszámon.

    Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk.

    Ajándék Clubcard kuponok a kasszánál

    Clubcard kártya tulajdonosaink alkalmanként, a fizetést követően ajándék kasszakupont kaphatnak a pénztárnál, amely célzott, személyre szabott ajánlatot tartalmaz. Az ajánlatban szereplő kedvezmény a következő vásárlás alkalmával, a kasszakuponon szereplő érvényességi időn belül az ott megjelölt feltételek szerint, Clubcard kártyával érvényesíthető.

    A kupon a Tesco áruházakban használható fel, és amennyiben a kuponon e-kupon kód is szerepel, akkor az azzal érvényesíthető kedvezmény a bevasarlas.tesco.hu oldalon is beváltható az ott meghatározott feltételek szerint. A kedvezmény csak Clubcard kártyával érvényesíthető. A kedvezmény kizárólag a kuponon feltüntetett termék(ek)re váltható be, annak értéke a vásárlás végösszegéből kerül levonásra. Hamis kuponokat nem fogadunk el.

    Tesco vásárlókártya

    Gyűjtsön még több Clubcard pontot Tesco Vásárlókártyával!
    Részletek >