icon_search

    Tesco Clubcard

    Clubcard

    Clubcard kasszakupon

    Mi az a Clubcard kasszakupon?

    Clubcard kártya tulajdonosaink alkalmanként, fizetést követően ajándék kasszakupont kaphatnak a pénztárnál, amely célzott, személyre szabott ajánlatot tartalmaz.

    Hogyan kaphatok kasszakupont?

    A kasszakupon nem garantált minden vásárláskor, csak alkalmanként, meglepetésszerűen nyomtatódik a Clubcard tulajdonos részére.

    Hogyan tudom beváltani a kasszakupont?

    Az ajánlatban szereplő kedvezmény a következő vásárlás alkalmával, bármely Tesco áruházban a kasszakuponon szereplő érvényességi időn belül, az ott megjelölt feltételek szerint, Clubcard kártyával érvényesíthető.

    Egyéb tudnivalók:

    Hol tudok Clubcard kártyát igényelni?

    Minden Tesco áruházban igényelhet Clubcard kártyát, tehát minden hipermarketben, szupermarketben és expressz boltban. A hipermarketekben az áruház vevőszolgálati pultjánál, a szupermarketekben és expressz boltokban a pénztárnál van lehetősége Clubcard kártya igénylésére. Online is lehetőséget biztosítunk a Programhoz történő csatlakozásra. Ehhez kérjük, válassza a Regisztráció menüpontot.

    Mit kell tennem a Clubcard kártya igénylésekor? Mire van szükség az igényléshez?

    Igényléskor egy klubtagsági belépő formanyomtatványt kell kitöltenie, amely minden áruházban, illetve a Regisztráció menüpontban is elérhető.

    Milyen feltételei vannak a regisztrációnak?

    A Clubcard programban minden 18. életévét betöltött természetes személy részt vehet, aki elfogadja a tagság feltételeit, valamint leadja a helyesen, hiánytalanul kitöltött és aláírt regisztrációs lapot. Minden személy csak egy Clubcard kártyát igényelhet, többszörös tagság nem lehetséges.

    Milyen adatokat kell megadnom a klubtagsági belépő formanyomtatványon?

    A regisztrációs lapon a következő személyes, illetve egyéb adatokat kell megadnia:

    • név, postázási cím (a megadott címre történik az utalványok és kuponok postázása)
    • születési dátum (a regisztráció feltétele a 18. életév betöltése)
    • egyéb adatok megadása nem kötelező, de pl. lehetőség van az élelmiszerekre vonatkozó speciális igények, illetve akciókkal kapcsolatos tájékoztatási igény megadására
    • fontos, hogy alá kell írni a klubtagsági belépőt, aláírás hiányában a regisztráció érvénytelen
    • online regisztráció esetén kérjük, jelölje be a klubtagság feltételeinek és az adatvédelmi szabályzat megismerésére vonatkozó részeket

    Hogyan kezelik a személyes adataimat?

    A személyes adatok kezelése bizalmasan, az adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően történik. A részletekről bővebben olvashat a Clubcard regisztrációs lapon vagy a www.clubcard.hu honlapon.

    Mikor kapom meg a Clubcard kártyát?

    Az ingyenes Clubcard kártya azonnal átvehető, a kitöltött regisztrációs lap leadásakor. A kártyához jár 2 db mini kártya, ún. kulcstartó, mely a főkártyával azonos funkciót lát el, tehát szintén használható pontgyűjtésre. Ezek a kártyácskát lehetőséget adnak arra, hogy például egy családon belül többen egy számlára, közösen gyűjtsék a pontokat. Online regisztráció esetén a kártya a regisztrációt követően kb. 2 hét múlva kerül postázásra.

    Mikortól használhatom a Clubcard kártyát vagy a kulcstartókat?

    A kártya és a kulcstartók a kézhezvételt követően már aktívak, tehát azonnal használhatóak pontgyűjtésre.

    Hol érdeklődhetek a Clubcard programmal kapcsolatban?

    A programmal kapcsolatos kérdéseivel hívja belföldről az ingyenes 06 80 222 333 Clubcard ügyfélszolgálati számunkat hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között.

    Mivel kapcsolatban hívhatom az ingyenes Clubcard ügyfélszolgálati telefonszámot?

    A Clubcard ügyfélszolgálatot minden, a Clubcard programot érintő témában lehet hívni:

    • a program működése
    • postázással kapcsolatos információk
    • személyes adatokban történő változás (pl. cím módosítása)
    • kártya elvesztésének bejelentése
    • pontgyűjtési időszakok zárása
    • Clubcard számla egyenleg

    Elvesztettem a kártyámat, mit tegyek?

    A kártya elvesztésekor használhatja a kártyához kapott kulcstartókat vagy igényelhet új kártyát. Ki kell tölteni egy új klubtagsági belépőt, ahol be kell jelölni a „Elvesztette kártyáját?“ részben a régi kártya számát. Írja be a régi kártya számát (a még meglévő kulcstartókról vagy a már postázott pontösszesítő kimutatásról). A klubtagsági belépő kitöltése után az áruház munkatársai új kártyát adnak Önnek és átírják a régi kártyáról a pontokat az új kártyára – így pontjai nem vesznek el. Online is tud új kártyát igényelni. Kérjük, válassza a főoldalon található „Elvesztette kártyáját?” menüt.

    Mit csináljak, ha valamelyik adatom megváltozott (költözés, házasság stb.)?

    Fel kell hívnia belföldről a 06 80 222 333-as telefonszámot (ügyfélszolgálat) a megváltozott adatokkal kapcsolatban. Fontos: ha az adatok éppen a gyűjtési időszak lezárta előtt pár nappal vagy a levél kinyomtatása után változnak meg, a régi címére lesz kiküldve a pontösszesítő kimutatás.

    Hogy tudom ellenőrizni, hogy hány pontot gyűjtöttem össze?

    Nézze meg a blokk alját, ott megtalálja az eddig gyűjtött pontok számát és az utolsó vásárlás értékének megfelelő pontszámot. Emellett bármikor felhívhatja az ingyenes ügyfélszolgálatot.

    Mit csinálnak a személyes adataimmal?

    Az Ön adatait bizalmasan kezeljük, betartjuk az adatvédelmi törvény előírásait. A részletekről bővebben olvashat a klubtagsági belépőn vagy a www.clubcard.hu honlapon.

    Meg lehet szüntetni a Clubcard kártyát?

    Ha két évig nem vásárol rá, automatikusan megszűnik. Ha felhívja az ügyfélszolgálati vonalat, szintén van lehetőség a kártya megszüntetésére.

    Össze lehet kötni két vagy több kártyát?

    Igen, jelezni kell az ügyfélszolgálatnak és meg kell adni a kártyák számát. Ezt követően az egyik kártya megszűnik, az addig gyűjtött pontok átvezetésre kerülnek a másik megadott kártyaszámra.

    Szét lehet később az összekapcsolt kártyákat választani?

    Nem, az egyszer összekapcsolt kártyákat nem lehet többé szétválasztani.

    Mi történik azokkal a pontokkal, amelyek átkerülnek a következő gyűjtési időszakba?

    A pontok nem vesznek el, átvezetésre kerülnek a következő pontgyűjtési időszakra, így folytatódhat tovább a pontgyűjtés.

    Clubcard utalvány:

    Miért érdemes regisztrálnom a Clubcard hűségprogramba?

    Ön a Clubcard kártyával a vásárlásai után pontokat gyűjthet. Az összegyűjtött pontokért utalványokat és esetenként kuponokat küldünk Önnek. A pontok gyűjtése folyamatos, de meghatározott időszakonként lezárul egy-egy pontgyűjtési időszak. Az adott pontgyűjtési időszak alatt gyűjtött pontjait – minimum 200 pont elérése esetén – levonjuk Clubcard egyenlegéről. A pontok átváltásra kerülnek, 1 pont=1 forint és Clubcard utalvány formájában postázzuk Önnek. Az utalványokat bármely Tesco áruházban levásárolhatja.

    Hogyan gyűjthetem a Clubcard pontokat?

    A pontokat minden vásárláskor gyűjtheti a Tesco áruházakban. Egyszerűen adja át Clubcard kártyáját a pénztárosnak, aki érvényesíti azt és pontjait azonnal jóváírjuk egyéni egyenlegén. Clubcard pontok gyűjtésére ÁFÁ-s számla igénylése esetén nincs lehetőség. További pontgyűjtésre van lehetőség Tesco Vásárlókártya igénylésével és használatával, Tesco Utazás foglalásával, Tesco Mobile szolgűltatás igénybevételével, illetve áruházainkban folyamatosan extra pontgyűjtési lehetőséget is biztosítunk.

    Hány forintonként kapok pontot?

    Minden 200 forint értékű vásárlás után 1 Clubcard pontot írunk jóvá az Ön személyes számláján. Tesco Vásárlókártya igénylése esetén 1000 Clubcard pont jár, használatával minden Tescós vásárlás értéke után háromszoros, minden egyéb vásárlás esetén kétszeres pont jár. Tesco Mobile termék vagy szolgáltatás vásárlása esetén dupla Clubcard pontot adunk.  A későbbiekben 1 pont beváltási értéke 1 forint.

    Milyen termék megvásárlása esetén kapok pontot?

    Szinte minden termék vásárlása után gyűjthető Clubcard pont, de a pontgyűjtés nem vonatkozik a a dohánytermékekre, a nem a Tesco kijelölt partnere által üzemeltetett mobiltelefonok feltöltésére, a göngyölegek termékkörére, az étkezési és ajándékutalványok vásárlására, illetve Clubcard utalványok beváltása esetén sincs módunk pontokat jóváírni.

    Miért jó a pontgyűjtés, mit kezdhetek az összegyűjtött pontokkal?

    Amennyiben Ön összegyújt minimum 200 pontot, a pontgyűjtési időszak végén az összegyűjtött pontok értékétől függően vásárlási utalványokat küldünk Önnek.

    Hogyan történik a pontok átváltása Clubcard utalványokra?

    Az adott pontgyűjtési időszakban minimum 200 pont összegyűjtése esetén kerülnek a pontok átváltásra. 200 pont felett a pontok jóváírása kerek 100 pontonként történik. A kerek 100 pont alatti pontszámok a következő időszakra kerülnek átvezetésre.
    Például: 575 pont összegyűjtése esetén összegyűlt a minimum 200 pont, sőt további 375 pont.
    Így összesen 500 pont értékben kerül Clubcard utalvány postázásra.
    75 pont pedig a Clubcard számlán marad és a következő pontgyűjtési időszakra átvezetésre kerül.

    Pontokat minden Tesco áruházban gyűjthetek?

    Igen, minden Tesco áruházban gyűjthet pontokat, tehát minden hipermarketben, szupermarketben és expressz boltban.

    Mit tegyek, ha fizetéskor a pénztárcámban felejtem a kártyát?

    A kártyát fizetés előtt, a kasszázás alatt bármikor odaadhatja a pénztárosnak, így elég ideje lesz elővenni. Sajnos, ha elfelejtette nincs lehetőségünk a pontok utólagos felírására.

    Hol láthatom az aktuális Clubcard egyenlegemet?

    A vásárláskor kapott pénztári bizonylat, tehát a blokk alsó részében láthatja a Clubcard információkat. Itt látható az adott vásárlásért kapott pontok száma, illetve a Clubcard pontok egyenlege (az egyenleg nem tartalmazza az adott, aktuális vásárlásért kapott pontok számát). Az aktuális egyenleggel kapcsolatban hívja belföldről az ingyenes 06 80 222 333 Clubcard ügyfélszolgálati számunkat hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között.

    Mikor várhatom az utalványokat és kuponokat tartalmazó Clubcard pontösszesítő kimutatást?

    A pontok gyűjtése folyamatos, de meghatározott időszakonként lezárul egy-egy pontgyűjtési időszak. Az adott pontgyűjtési időszak alatt gyűjtött pontjait – minimum 200 pont elérése esetén – levonjuk Clubcard számlájáról. A pontok átváltásra kerülnek, 1 pont=1 forint és Clubcard utalvány formájában postázzuk Önnek. Az utalványokat bármely Tesco áruházban levásárolhatja. A pontgyűjtési időszak zárása után, amennyiben öszegyűjtött 200 pontot, névre szóló levélben, a Clubcard pontösszesítő kimutatásban tájékoztatjuk a pontjai alakulásáról. A Clubcard utalványok a Clubcard pontösszesítő kimutatással együtt kerülnek postázásra. A postázás pontos időpontjáról a www.clubcard.hu honlapon, az áruházakban és a vásárláskor kapott blokk Clubcard információk részében tájékozódhat.

    Mikor van vége a gyűjtési időszaknak? És egyáltalán mikor kezdődik?

    A pontgyűjtési időszakok végéről a www.clubcard.hu honlapon, az áruházakban és a vásárláskor kapott blokk Clubcard információk részében tájékozódhat. A pontgyűjtési időszak nem a regisztráció napjától kezdődik, hanem a Tesco által meghatározott időpontokban.

    Hogyan kapom meg a Clubcard pontösszesítő kimutatást a Clubcard utalványokkal?

    A Clubcard utalványokat tartalmazó pontösszesítő kimutatást postázzuk a regisztrációkor Ön által, a regisztrációs lapon megadott címre.

    Mikor kerül postázásra a Clubcard pontösszesítő kimutatás?

    A Clubcard pontösszesítő kimutatás a pontgyűjtési időszak zárása után, kb. 3 hét múlva kerül postázásra vásárlóink részére.

    Miért nem kaptam Clubcard pontösszesítőt utalvánnyal és kuponnal?

    Az adott pontgyűjtési időszakban minimum 200 pont összegyűjtése esetén kerülnek a pontok átváltásra. Amennyiben a pontgyűjtési időszakban nem gyűjt össze minimum 200 pontot, nem kerülnek a pontok levonásra, és utalvány sem kerül postázásra. A pontok a következő időszakra kerülnek átvezetésre, így tovább gyűjtheti a pontokat.

    A pontösszesítő kimutatás postázásával, illetve tartalmával kapcsolatos észrevételeimmel, kérdéseimmel kihez fordulhatok?

    A programmal kapcsolatos kérdéseivel, észrevételeivel, kérem, hívja belföldről az ingyenes 06 80 222 333 Clubcard ügyfélszolgálati számunkat hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között.

    Mit tegyek, ha nem kaptam meg a Clubcard pontösszesítőt az utalványokkal és kuponokkal?

    Amennyiben összegyűjtött minimum 200 pontot az adott pontgyűjtési időszakban, de nem kapja meg a Clubcard küldeményét, úgy a mindenkori postázás lezárása után a megadott határidőn belül tudja azt jelezni ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon. A jelzésre nyitva álló pontos határidőről tájékozódhat - az érintett pontgyűjtési időszakban - a www.clubcard.hu weboldalon, a Tesco adott időszakban megjelenő heti akciós újságjában, a blokkokon, illetve a Tesco elektronikus hírlevélen keresztül, amennyiben Ön regisztrált a hírlevélre.

    Hogyan változtathatom meg a postázási címemet?

    Postázási cím módosítási igényével, kérem, hívja belföldről az ingyenes 06 80 222 333 Clubcard ügyfélszolgálati számunkat hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között.

    Személyre szabott kedvezmények

    Az összegyűjtött pontokat, illetve a pontokért kapott Clubcard utalványokat hogyan kapom meg?

    A kedvezményre jogosító vásárlási utalványokat rendszeres időközönként postázzuk azoknak a vásárlóknak, akik az adott időszakban elérték a meghatározott pontszámot. Az ehhez összegyűjtendő minimális pontszám jelenleg: 200 pont. Ha a pontgyűjtési időszak kezdetétől az utolsó napjáig összegyűjtött pontok száma nem éri el ezt a minimális pontszámot, a pontok nem vesznek el, hanem a következő időszakra kerülnek átvezetésre. 200 pont felett a pontok jóváírása kerek 100 pontonként történik. A kerek 100 pont alatti pontszámok a következő időszakra kerülnek átvezetésre. A pontgyűjtés időszaka változó lehet, és a Tesco fenntartja a jogot a minimális pontszám megváltoztatására. A www.clubcard.hu honlapon folyamatosan nyilvánosságra hozzuk a pontgyűjtési időszakokat.

    Milyen termékre lehet levásárolni az utalványt?

    Dohány termékek kivételével bármire le lehet vásárolni a Clubcard utalványt.

    Milyen termékre lehet levásárolni a termékkedvezményre jogosító kupont, amennyiben kapok ilyet?

    A kuponon egyértelműen fel van tüntetve, hogy milyen termék megvásárlása esetén jár a kedvezmény. A kedvezmény lehet például %-os árkedvezmény, 1-et fizet, 2-t kap akció, stb.

    Van egyéb, az utalványok és kuponok beváltásával kapcsolatos feltétel?

    Az utalványok és kuponok beváltásával kapcsolatos feltételek minden Clubcard utalvány és kupon hátulján feltüntetésre kerül. A végösszegnek minden esetben meg kell haladnia az engedmény értékét.

    Meddig lehet levásárolni a kupont és az utalványt, mennyi az érvényességi idejük?

    A Clubcard utalványt 1 évig, a Clubcard kupont a kuponon feltüntetett időszakon belül lehet beváltani. Az érvényességi idő fel van tüntetve mind a Clubcard utalványon, mind a Clubcard kuponon.

    Minden Tesco áruházban lehetőség van a Clubcard utalványok és a Clubcard kuponok beváltására?

    A Clubcard utalványokat minden Tesco áruházban be lehet váltani, tehát minden hipermarketben, szupermarketben és expressz boltban. A Clubcard kuponok beváltása esetén a Clubcard ügyfélszolgálati vonalon, illetve az áruházakban lehet részletes felvilágosítást kapni, mivel az áruházak eltérő áruválasztékkal rendelkeznek.

    Ötszörös Clubcard pontok:

    Amennyiben Tesco Vásárlókártyával fizet nálunk, ötször annyi Clubcard pontot bocsátunk rendelkezésre vásárlása után. (Az akciós 2014. október 1. és október 31. között érvényes)

    Clubcard ár:

    Clubcarddal a megjelölt akciós termékek árából további kedvezményeket kap.

    Ajándék percek:

    Mikortól és hogyan lehet igénybe venni a Tesco Mobile ingyenperceket?

    2014. október 1-jétől Clubcard kártya használatával elköltött minden 1000 Ft után 1 ajándékpercet adunk ajándékba a Tesco Mobile-nál A Tesco Mobile a Tescóban elköltött minden 1000 Ft után 1 ajándékpercet ad Önnek! Az összegyűjtött perceket hónapról hónapra írjuk jóvá a Tesco Mobile egyenlegén. Így szokásos bevásárlásaival lecsökkentheti vagy akár ki is válthatja saját, vagy hozzátartozója telefonszámláját!

    Mi szükséges az ingyenpercek igénybevételéhez?

    A Clubcard ingyen percek opció igénybevételéhez szükséges egy aktív Tesco Mobile SIM-kártya és egy Clubcard kártya. Clubcard kártyája regisztrációját kényelmesen kezelheti a 1215-ös számra küldött SMS-ekkel. A regisztráció, a lemondás, státusz lekérdezése (milyen Clubcard kártyával regisztrált) díjmentesen végezhető.

    Hogyan juthatok ingyenpercekhez?

    • Szükséges lesz egy aktív Tesco Mobile SIM-kártyára. Már meglévő vagy új SIM-kártya egyaránt érvényes.
    • A perceket a Clubcard kártyával rögzített költések alapján írjuk jóvá.
    • Küldje el a Clubcard kártyán lévő 18 számjegyből álló egyedi kódot SMS-ben, szóközzel elválasztva a 1215-ös telefonszámra, az alábbi módon:
    • Példa: CLUBCARD 123456789123456789
    • A Clubcard ingyenpercek opció érvénybe lépéséről SMS értesítést kap.
    • Kész! Használja Clubcard-ját, minden vásárláskor, és gyűjtse a perceket! Ne feledje: vásárlásai összeadódnak, perceit minden hónap 10-éig írjuk jóvá Tesco Mobile egyenlegén!

    Mire kell figyelnem az ingyenpercek esetében?

    • Egy Clubcard azonosító egy telefonszámhoz rögzíthető!
    • A vásárlások után járó percek minden hónap végén kerülnek összesítésre, jóváírásukra a következő hónap 10-ik napjáig kerül sor. A felhasználható percek számáról és felhasználási idejéről SMS értesítést kap.
    • A Clubcard percek kizárólag belföldön, belföldi mobil- vagy vezetékes telefonszámok hívására használható fel.
    • A percek nem halmozhatóak és nem görgethetőek tovább: következő hónapban esedékes jóváírás felülírja a percek mennyiségét.
    • A percek felhasználása 60 másodperces egységekben történik.
    • Tesco Mobile Dupla tarifával is elérhető szolgáltatás.
    • Online bevásárlása után is megkapja az ingyen perceket, minden Clubcarddal elköltött 1000 Ft után.

    Milyen termékekkel bővült a Tesco Mobile készülékválasztéka?

    - Megújult a Tesco Mobile készülékválasztéka az alábbi termékekkel: BeeX Light 3G, Samsung Galaxy Pocket Neo, Alcatel POP C2, Sony Xperia E1, Nokia Lumia 520, BeeX Conquest, Alcatel POP C7, HTC Desire 310

    Mit lehet tudni a Tesco Mobilról?

    • Világszerte 6 országban több millió elégedett ügyfél.
    • 3G 98,3 % Mobilinternet hálózatunkat a Vodafone biztosítja. 3G kültéri lefedettség: 98,3%
    • Telefonos ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában rendelkezésre áll
    • A Tesco Mobile telefonszámok 06-31-gyel kezdődnek
    • Közel 20 000 feltöltési pont szerte az országban, Tescóban és Tescón kívül