Vevőszolgálat vezető

Munkaidőre vonatkozó információk: Teljes munkaidőben
Munkavégzés helye: TESCO Tatabánya Hipermarket, Tatabánya, Bláthy Ottó u. 1.
Szerződés típusa: Határozatlan
Jelentkezési határidő: 2020. 01. 01.

Munkaköri feladatok

  • Beosztások készítése, dolgozók munkájának irányítása, ellenőrzése
  • Külső munkaerő rendelése, munkatársak betanítása
  • Gondoskodik a vásárlók magas szintű kiszolgálásáról
  • Gondoskodik arról, hogy a vásárlói panaszkezelés megfelelő módon történjen meg
  • Gondoskodik a vevőszolgálati pultban lévő folyamatok betartásáról
  • Főpénztári folyamatok ellenőrzése
  • A vevőszolgálati területen dolgozó munkatársak betanítása és folyamatos képzése, szakmai tréningek tartása
  • Áruházi ügyeletes feladatok ellátása

Miért fogja szeretni ezt a munkát?

  • Közvetlen, barátságos kollégák, egymást segítő és támogató közeg
  • Biztos, kiszámítható havi jövedelem, választható juttatási csomagok
  • Törvényes, pontos elszámolások, megbízható munkaügyi folyamatok
  • Több napos beillesztés és betanítás, gondosan felépített terv alapján
  • Utazási költségtérítés, a törvényi szabályozásnak megfelelően
  • Jó teljesítés esetén fejlődési lehetőség, karrierlehetőség

Mit várunk Öntől?

  • Legalább középfokú iskolai végzettség, érettségi
  • Legalább 1 éves vezetői tapasztalat szolgáltatói területen
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (elsősorban a MS Office alkalmazások ismerete)
  • Egészségügyi alkalmasság
  • Több műszakos munkarend vállalása
  • Vevőközpontú szemlélet
  • Proaktivitás
  • Vezetői készségek
  • Stressztűrő képesség és terhelhetőség
  • Csapatmunka
  • Belső hajtóerő
Szeretne naprakész lenni állásajánlatainkból?