icon_search

    Megértjük, hogy a jelenlegi veszélyhelyzet aggodalomra adhat okot, ezért arra törekszünk, hogy az alapvető termékek minden vásárlónk számára elérhetők maradjanak, és azokat biztonságosan ki tudjuk szállítani otthonába. Annak érdekében, hogy megakadályozzuk a fertőzés terjedését, a Magyar Kormány Operatív Törzsének iránymutatásai alapján, a következő hetekre új rendelkezéseket és limiteket vezetünk be és megváltoztatjuk a Tesco Online bevásárlás szabályozását.

     

    Kérjük, legyen elérhető a Tesco fiókjában megadott telefonszámon!

     

    Hogy minél jobban csökkentsük a személyes érintkezések számát, munkatársunk telefonon fogja keresni Önt, hogy megbeszélhessék, hol teheti le az Ön rendelését, illetve egyeztethetnek a helyettesítő termékeről. Kérjük, ellenőrizze le, hogy a fiókjában megadott telefonszám valóban helyes!

     

    Fizetési módok

     

    Új rendelések esetén kizárólag online fizetést fogadunk el. Amennyiben rendelését március 13. előtt adta le és a futárunknál történő fizetést választotta, úgy eszerint szállítjuk ki rendelését.

     

    Méretkorlátozások a rendelésnél

     

    Annak érdekében, hogy a lehető legtöbb vásárló vehesse igénybe szolgáltatásunkat, a március 30-án vagy azután leadott vagy módosított rendelések esetén mennyiségi korlátozást vezetünk be: egy vásárló egyszerre maximum 80 kg árut rendelhet. Ez körülbelül egy családi nagybevásárlás mértéke. Amennyiben túllépné a megengedett limitet, weboldalunk erre figyelmeztetni fogja Önt.

     

    Megvásárolni kívánt termékek mennyiségi korlátozása

     

    Annak érdekében, hogy az alapvető élelmiszereket minden vásárlónk számára elérhetővé tegyük, bizonyos kategóriákban korlátoztuk a megvásárolható termékek maximális számát. A megvásárolni kívánt termékek maximális számát az adott terméknél találja meg. Ha március 14-e előtt megrendelését magasabb mennyiséggel adta le, mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelt mennyiséget kiszállítsuk, de egyes termékek alacsony elérhetősége miatt ez nem minden esetben lesz lehetséges. 

    Noha néhány termék esetében átmeneti hiány előfordulhat, összességében jó készletmennyiséggel rendelkezünk, és éjjel-nappal dolgozunk azért, hogy minden nap újból feltöltsük árukészletünket.

     

    Szállítási idősáv foglalása

     

    A következő hetekben több online vásárlóra számítunk, így előfordulhat, hogy a kiszállítási időpontok a szokásosnál hamarabb betelnek.  Javasoljuk, hogy amennyire lehetséges, foglaljon előre. Akár három héttel előre lefoglalhatja az idősávot, és a kiszállítást megelőző nap 23 óráig módosíthatja kosarának tartalmát.

     

    Csere- vagy helyettesítő termékek 

     

    Nagyon szeretnénk kiszállítani az összes megrendelt terméket, de bizonyos esetekben nem elérhető a konkrét termék, ezért csere- vagy helyettesítő terméket szállítunk. Futárjaink előzetesen telefonon egyeztetnek vásárlóinkkal a csere- vagy helyettesítő termékek kiszállításáról. 

     

    Kiszállítás bevásárlószatyrokkal

     

    Hogy megvédjük Önt és futárainkat, kérjük rendelését igényelje bevásárlószatyrokkal ezekben a napokban.

    Ezzel a megoldással elkerülhetjük a személyes érintkezés esélyét megrendelt termékeivel.


    Törölt megrendelések

     

    Elnézést kérünk minden olyan vásárlótól, akiknek rendelése esetleg törlésre került. Ennek oka egyrészt egy váratlan technikai probléma volt, amelyet azonban sikerült azóta helyreállítani. Másrészt viszont a jelenlegi helyzet és a kormányzati rendeletek miatt dolgozóink egy része nem tud a megszokott módon munkába állni, hanem gyermekeikre vigyáznak. Természetesen vásárlóink zökkenőmentes kiszolgálása továbbra is kiemelten fontos számunkra, ezért is kezdtünk új munkatársak toborzásába. Célunk, hogy folyamatosan növelni tudjuk a szállítások számát. A törölt megrendelések kompenzációjaként kedvezményes e-kupont kínálunk az érintett vásárlóknak, amit egy következő megrendelés során használhatnak fel. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél több embert szolgáljunk ki!

    Fontos információ önkéntes vagy hatósági karantén alatt álló vásárlóink számára

    Követve a Kormány javaslatait a koronavírus megelőzése érdekében a kiszállító munkatársunk nem lép be az Ön otthonába. Szeretnénk rendelését kiszállítani olyan biztonságosan, ahogy csak lehetséges. Hogy ez megvalósulhasson és hogy megóvjuk kiszállító személyzetünk egészségét, az alábbi néhány egyszerű lépést kell követnünk:
    • Rendelésnél tüntesse fel megjegyzésben, hogy Ön önkéntes vagy hatósági karanténban van.
    • Fizessen online. Kiszállító munkatársunknál jelenleg nem lehetséges a bankkártyás fizetés.
    • Kiszállító munkatársunk telefonon keresni fogja Önt, hogy egyeztethessék az átadás helyét és módját. Biztosak akarunk lenni abban, hogy rendelése a lehető legbiztonságosabban érkezett meg.
    • Kérjük, válasszon bevásárlószatyrot a kiszállításkor, hogy megóvjuk Önt és kiszállító munkatársunkat.

    Reméljük, hogy ezek az információk hasznosnak bizonyulnak Önnek, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy online vásárlása
    a lehető legzökkenőmentesebb legyen.

     

    Jelen pillanatban minden vonalunk túlterhelt. Kérjük, csak abban az esetben vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal, ha kérdésére a fenti oldal nem adott választ.

    Miben segíthetünk?

    Ha kérdése van, segítünk!
    Keressen minket hétfőtől vasárnapig 08:00 és 23:00 óra között.