icon_search

    1500 Ft kedvezmény az első rendelésre

    1500 Ft kedvezmény az első rendelésre

    Mostantól Debrecenben, Nyíregyházán, Hajdúszoboszlón és Hajdúböszörményben is vásárolhat online!

     

    Nagyszerű híreink vannak! Szeptembertől már Debrecenben, Nyíregyházán, Hajdúszoboszlón és Hajdűböszörményben is könnyedén vásárolhat a Tesco Online Bevásárlással. Válogasson több mint 20 000 termékünk és rengeteg ajánlatunk közül! Bármit is rendel, mi kitűnő állapotban szállítjuk ki egészen az ajtajáig, így Önnek nem kell a nehéz bevásárlótáskákkal foglalkoznia. Ellenőrizze szolgáltatásunk elérhetőségét az Ön környékén és éljen az 1500 forintos kedvezménnyel első online rendelésére! Igen, ilyen egyszerű az egész! Élvezze az online bevásárlás nagyszerűségét, próbálja ki szolgáltatásunkat az elsők között, és ha elnyerte tetszését, ajánlja másoknak is!

    Nézze meg, hová szállítunk

    Nézze meg, hová szállítunk

    A térkép tájékoztató jellegű. Kérjük, ellenőrizze szolgáltatásunk elérhetőségét irányítószáma alapján és győződjön meg róla, hogy valóban szállítunk az Ön területére.

    1500 forint kedvezmény az első rendelésére

     

    Másolja az alábbi kódot a megfelelő mezőbe rendelése véglegesítésekor, 5000 forint feletti vásárlás esetén!

     

    DBRCN2018

     

    Érvényes 2019. február 28-ig történő kiszállítás esetén.

    Az e-kupon 2018. szeptember 24. és 2019. február 28. között kizárólag a bevasarlas.tesco.hu weboldalon váltható be az alábbi feltételek szerint: a bevásárlását leghamarabb 2018. szeptember 24-én, legkésőbb 2019. február 27. 23:00 óráig lehet elküldeni, míg a kiszállítás legkorábban 2018. szeptember 25-én, legkésőbb 2019. február 28. 22:00 óráig történhet meg. Az e-kupon a bevasarlas.tesco.hu weboldalon történő első vásárlás alkalmával egyszeri 1500 Ft összegű kedvezményre jogosít, amennyiben a vásárlás végösszege eléri az 5000 Ft-ot. Egy vásárlás alkalmával kizárólag egy kupon használható fel. Az e-kupon készpénzre nem váltható, értékéből készpénz nem adható vissza. Az ajánlat más kedvezménnyel nem vonható össze. Az e-kupon kibocsátója a TESCO-GLOBAL Zrt. (székhely: 2040 Budaörs, Kinizsi út 1-3., cg.: 13-10-040628). Részletek: tesco.hu/bevasarlas/segitseg-e-kupon. A szerkesztésből, elírásból eredő esetleges hibákért nem vállalunk felelősséget.

    Miért vásároljak online?

    Több mint 20 000 termék közül válogathat

    Az Önnek legideálisabb átvételi időpont kiválasztása

    Fizessen gyorsan és kényelmesen átvételkor

    Egyenesen az ajtajához visszük rendelését

    Kiváló minőségű termékekből válogathat

    1500 forint kedvezmény az első
    vásárlásra

    Hűtött és fagyasztott termékeinket megfelelő hőmérsékleten szállítjuk

    A hipermarketekben is megtalálható árak és kedvezmények

    Visszaküldheti a megrendelt terméket

    Több mint 2500 akciós termék minden héten

    Vásárlóink mondták

    "Annyira egyszerű volt használni, ráadásul mindent megkaptam, amire szükségem volt."

    B. Eszter (Győr)

    "Hálás vagyok, amiért nem nekem kell mindent hazacipelnem."

    K. Réka (Budapest)

    "Amikor rengeteget dolgozunk és éhes szájak várnak otthon, minél egyszerűbben akarjuk elintézni a bevásárlást. Ezért vásárolok kizárólag online, anélkül, hogy bármiért aggódnom kellene."

    Sz. László (Székesfehérvár)

    Próbálja ki Átvételi pontunkat is!

    Szeretné személyesen átvenni rendelését? Mostantól Debrecenben is lesz erre lehetősége, akár a munkából hazafelé vezető úton is! Rendelését az arra kijelölt helyen veheti át a debreceni Tesco Extra áruházunkban (Kishegyesi út 1-11.).

    Mit jelent az irányár?

    Rendelésének végösszege a súlyra mért termékektől, például a gyümölcsöktől és zöldségektől függ.

    A súlyra vásárolható termékekből (például alma, banán stb.) nem könnyű pontosan 1 kg mennyiséget összeállítani, így ezek árát a tényleges súlyuk határozza meg.

    Gyakran Ismételt Kérdések

    A Tesco Online Bevásárlásról

    Mi az a Tesco Online Bevásárlás?

    Az Online Bevásárlás a Tesco izgalmas, új szolgáltatása, amely az otthoni internetes vásárlás kényelmét nyújtja. Kínálatunkban rengeteg terméket találhat, amelyeket akár az otthonába is kiszállítunk. Vásárlóink a Tesco Online Bevásárlás használatával ugyanolyan alacsony árakkal és akciókkal találkozhatnak, mintha csak egy Tesco Áruházban vásárolnának. Tesco Clubcard kártyával rendelkező vásárlóink a Tesco Online Bevásárlás során is gyűjthetik a hűségpontokat.

    Hogyan készítjük Önnek össze, csomagoljuk és szállítjuk a kiválasztott termékeket, hogy azok mindig frissen maradjanak?

    Számos kollégánk fáradozik azon, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa és Ön a legjobb minőségű termékeket kapja kézhez. - Képzett Bevásárló Asszisztenseink mindig úgy állítják össze a kiválasztott csomagot, mintha saját maguknak vásárolnának. Ezért körültekintően mindig a legfrissebb és a minőségét a leghosszabb ideig megőrző termékeket rakják a dobozba. Mindig felteszik maguknak a kérdést: „Vajon én is ezt választanám?”. Nem kell aggódnia, csakis a legjobb minőséget fogja kézhez kapni. - A termékek csomagolása során asszisztenseink gondosan ügyelnek arra is, hogy az élelmiszereket a nem élelmiszer termékektől különválasszák. A fagyasztott vagy hűtött termékeket is elkülönítve csomagolják majd be Önnek. Az asszisztenseink figyelme arra is kiterjed, hogy a nehéz, súlyos termékek ne károsíthassák a sérülékeny termékeket, ezért a súlyos termékek fognak a csomag aljára kerülni. Pontosan úgy csomagolják be a termékeket, ahogyan azt Ön is tenné. A termékeinket mindig jól klimatizált helyiségekben tároljuk, és ez alól a szállításhoz használt gépjárműveink sem kivételek. Ez biztosítja, hogy a lehető legoptimálisabb feltételek mellett legyenek a kiválasztott termékek kiszállítva és azok megfelelő hőmérsékletűek legyenek még a kézbesítéskor is.

    Szatyorban kapom meg a vásárlásomat?

    Mielőtt jóváhagyja rendelését, kiválaszthatja, hogy vásárlását műanyag szatyrokban vagy azok nélkül szeretné megkapni. Amennyiben igényt tart a szatyrokra úgy vásárlásonként 138 Ft díjat számítunk fel, mely összeg nem függ a szükséges szatyrok mennyiségétől. Dönthet azonban úgy is, hogy nem kér műanyag szatyrokat vásárlásához, ebben az esetben is lesz ideje nyugodtan átvenni rendelését. Higiéniai okokból az olyan termékek mint például a friss hús, halak, tisztítószerek továbbra is műanyag szatyrokban kerülnek kiszállításra, melyekre azonban nem számítunk fel külön díjat. Akkor sem kell aggódni, ha meggondolja magát, a kiszállítási előtti nap este 23:00 óráig még módosíthatja döntését.

    Hova szállítunk?

    Az Online Bevásárlás szolgáltatás jelenleg Budapest, Szeged és Győr vonzáskörzetének nagy részén, illetve Székesfehérváron érhető el. Ezen az oldalon tud tájékozódni, hogy pontosan mely területeken érhető el a szolgáltatás.

    Hogyan vásárolhatok?

    Kell-e regisztrálnom és miért?

    A weboldalon való böngészéshez nem kell regisztrálnia, viszont amennyiben vásárolni is szeretne, akkor igen. A regisztráció szükséges a szállításhoz, illetve a regisztráció segít nekünk abban, hogy a megfelelő termék és szállítási információkkal lássuk el Önt.

    Hogyan találok meg egy terméket?

    Számos lehetősége van arra, hogy megtalálja a megvásárolni kívánt termékeket: - A termékek kategóriákba vannak osztályozva (pl.: pékáru), a kategóriákban található termékek listáján a lap tetején található szűrők segítségével szűkíthet. - A kereső segítségével egyszerűen találhatja meg a kívánt termékeket. - A „Kedvencek” menüpontban böngészhet az összes korábban vásárolt termék között. - Az „Akciók” menüpontban az aktuálisan akciós termékek között válogathat. Az akciós termékek listáját szűkítheti a lap tetején található szűrők segítségével.

    Hogyan tudok egy terméket a bevásárlókosárba tenni, illetve a kosár tartalmán később módosítani?

    A weboldalunk bármelyik lapján hozzá tud adni termékeket a bevásárlókosárhoz. Nem kell mást tennie, csak kattintson a „Hozzáad” gombra. A terméktől függően darabszámot vagy súlyt kell a kosárhoz adnia, vagy esetleg más mennyiséget kell megadnia. - Darabszám megadása: a „Hozzáad” gombra való kattintással egyszerre csak egy terméket adhat a kosárhoz. Ha egynél többet szeretne a kosárba tenni, akkor a „Hozzáad” gomb mellett található négyzetben adja meg a kívánt darabszámot és ezután kattintson a „Hozzáad” gombra. - Súly megadása: a „Hozzáad” gombra való kattintással egy termékből egyszerre 100 g –ot adhat a kosárhoz. Ha többet szeretne egyszerre a kosárba tenni, adja meg a kívánt súlyt és ezután kattintson a „Hozzáad” gombra. - Darabszám vagy súly megadása: vannak olyan termékek, amelyeknél választhat, hogy a kívánt mennyiséget darabszámban vagy súlyban adja meg. Amennyiben a súly megadása mellett dönt, akkor segítségképpen a termékleírásnál egy darab terméknek az átlagos súlya meg fog jelenni. Amennyiben pedig a darabszám megadása mellett dönt, a termék ára a kért darabszám mennyisége szerint kerül meghatározásra.

    Mi a teendőm, ha a kívánt termékeket belehelyeztem a bevásárlókocsiba és tovább szeretnék lépni?

    Ha minden olyan terméket hozzáadott a kosárhoz, amelyet meg szeretne vásárolni, akkor, ha eddig még nem tette, kiszállítási idősávot kell foglalnia. Ezt követően a fizetéshez kell tovább lépnie. Ekkor választhatja ki a fizetési módot és megadhatja a fizetéshez szükséges adatokat. A vásárlás befejező lépése a termékkiválasztás megerősítése.

    Hogyan rendelhetek?

    Regisztráljon, vagy jelentkezzen be!

    Kérjük, regisztráljon vagy jelentkezzen be a bevásárlókocsi melletti vagy az oldal tetején lévő „Regisztráció vagy bejelentkezés” gombra kattintva!

    Válassza ki a kiszállítási idősávot!

    Kiszállítási időpontot legkorábban a bevásárlás leadását követő napra lehet foglalni. Időpont foglalásához először válassza ki a táblázatból a kiszállításra Önnek legmegfelelőbb 2 órás idősávot! A táblázat a szolgáltatási díjat is egyértelműen megadja. A szolgáltatás díja a kiválasztást követően a teljes irányárhoz automatikusan hozzáadódik.

    Kezdje meg a vásárlást!

    Számos lehetősége van a sikeres vásárláshoz: a termékkategóriákban böngészhet a termékek között, vagy konkrét termék megtalálásához kényelmesen használhatja a keresőt is. Kínálatunkban továbbá rengeteg akciós termék is szerepel. Ha egy olyan terméket szeretne vásárolni, amelyet már korábban az Online Bevásárlást használva vásárolt, a „Kedvencek” menüpontban gyorsan és egyszerűen újra megtalálhatja azt. Csak adja hozzá a terméket a kívánt mennyiségben a bevásárló kosarához, és a termék ára automatikusan hozzáadódik az irányárhoz.

    Válassza ki a fizetési módot!

    Ön fizethet online a honlapunkon keresztül, vagy személyesen a kézbesítés során bank- illetve hitelkártyával. Az online fizetés választása esetén a vásárlás összege csak a kézbesítést követően kerül levonásra. Készpénzes fizetésre nincs lehetőség.

    A bevásárlás módosítása

    A „Bevásárlásaim” menüpontban, a kiszállítást megelőző nap 23.00 óráig van lehetősége változtatni a bevásárlásán. A módosítás során további termékeket adhat a bevásárlásához, vagy akár törölhet is egyes tételeket. A vásárlás módján és az átvétel időpontján viszont nincs lehetősége változtatni. Miután végzett, ne felejtse el leellenőrizni, hogy a változtatások sikeresen el lettek-e mentve. A bevásárlás a kiszállítás napján már csak a telefonos ügyfélszolgálaton (06 80 734 734) keresztül, vagy e-mailben (bevasarlas@tesco.hu) módosítható.

    Vásárolt termékek átvétele

    Ha elfelejtettem, mikor történik a kiszállítás, hol tudom megnézni?

    Bármikor leellenőrizheti az Ön számára foglalt kiszállítási idősávot a bejelentkezés után a „Bevásárlásaim” fülre kattintva. A bevásárlást megerősítő e-mail üzenetben ugyancsak megtalálható, mely időpontot foglalta le a szállítás teljesítésére.

    Hány évesnek kell lennem, ahhoz hogy átvehessem a küldeményt?

    Csak 18 éven felüli személy jogosult a termékeket az átadás helyén átvenni. Amennyiben a Kiszállítási Asszisztensnek (vagy, áruházi átvételnél az átadó Tesco munkavállalónak) kétségei merülnének fel a termékeket átvevő személy életkorát illetően, az adott személy azonban önként nem mutatja be a személyazonosságot igazoló okmányát életkorának ellenőrzésére, a Kiszállítási Asszisztens (vagy, áruházi átvételnél az átadó Tesco munkavállaló) a termék(ek) átadását megtagadja. Ugyanígy jár el a Kiszállítási Asszisztens (vagy, áruházi átvételnél az átadó Tesco munkavállaló) akkor is, ha a személyazonosságot igazoló okmány szerint az adott személy még nem múlt el 18 éves.

    Ha lakásban élek, a kiszállítási asszisztens kiszállítja a kiválasztott termékeket az ajtómhoz?

    Igen, a Kiszállítási Asszisztens egészen a lakása/háza ajtajáig szállítja a termékeket.

    Mi történik, ha lekésem a kiszállítást? Mit tudok tenni?

    Amennyiben lekésné a kiszállítást, nézze meg a postafiókját és nézzen utána a Kiszállítási Asszisztens elérhetőségének. Lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a bevasarlas@tesco.hu e-mail címen, vagy a 06 80 734 734-es telefonszámon, és kollégáink megpróbálják a Kiszállítási Asszisztenst visszairányítani Önhöz, ha az asszisztens még nem érkezett vissza az áruházba. Ha már visszaérkezett, akkor a kérése törlődik, és Önnek újra le kell azt adnia.

    Mi történik, ha a termék, amit kiválasztottam, nem elérhető?

    Abban az esetben, ha a kiszállítás napján az Ön által választott termék nem található meg az áruházunkban, akkor egy helyettesítő terméket fogunk Önnek felajánlani. Ennek a terméknek az elfogadása nem kötelező, azt Ön vissza is utasíthatja. Ilyen esetben a szállítólevélnek az elején minden helyettesítő termék fel lesz sorolva. Amennyiben Ön nem szeretné elfogadni a helyettesítő terméket, csak adja vissza a Kiszállítási Asszisztensnek. A visszaadott terméket természetesen nem kell kifizetnie. Abban az esetben, amikor a Bevásárlási Asszisztens nem talál megfelelő terméket az Ön által választott termék helyettesítésére, akkor az a kiszállításból ki fog maradni, és Önnek nem kell majd a választott termékért fizetnie.

    Mi történik, ha a kiszállító késik?

    Mindent meg fogunk tenni annak az érdekében, hogy ha a Kiszállítási Asszisztens késik, arról időben értesíteni tudjuk Önt. Kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a bevasarlas@tesco.hu e-mail címen, vagy a 06 80 734 734-es telefonszámon, ha a munkatársunk késik és mégsem tudtuk Önnel felvenni a kapcsolatot.

    Mit tegyek akkor, ha elégedetlen vagyok valamely kiválasztott termék minőségével?

    Amennyiben elégedetlen valamelyik termékkel, csak adja azt vissza a Kiszállítási Asszisztensnek és Önnek azért a termékért nem kell majd fizetnie. Amennyiben a termékről csupán az átadást követően derül ki, hogy az már az átadás-átvétel időpontjában hibás volt (vagy legalább a hiba oka már akkor is fennállt), Önt ebben az esetben is megilleti a reklamáció joga, melyet a Szolgáltatás telefonos ügyfélszolgálatán (06 80 734 734) keresztül, vagy e-mailben (bevasarlas@tesco.hu), vagy a Szolgáltatás levelezési címére küldött levél útján, továbbá bármely Tesco áruházban megtehet. Abban az esetben, ha Ön a reklamáció keretében terméke(ke)t is vissza kíván adni, úgy ezt bármelyik Tesco áruházban megteheti. Javasoljuk, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított termékeket, mielőtt a Kiszállítási Asszisztens távozna. Így biztosak lehetünk abban, hogy nem terhelünk a bankszámlájára olyan tételt, amelyet valamilyen okból kifolyólag vissza szeretne cserélni.

    Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a vásárlásomból?

    Amennyiben egy termék hiányzik a kiszállításkor, kérjük lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a lap alján található elérhetőségek egyikén.

    Vissza tudom cserélni a terméket, amit vettem?

    Amennyiben elégedetlen valamelyik termékkel, csak adja azt vissza a Kiszállítási Asszisztensnek és Önnek azért a termékért nem kell majd fizetnie. Emellett, Ön jogosult a szerződéstől a termékek kézhezvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállni, amely azt jelenti, hogy az átvett termékeket az említett határidőn belül indokolás nélkül visszaadhatja. Nem gyakorolhatja ezen jogát gyorsan romló vagy minőségét rövid ideig megőrző élelmiszerek és bébiételek esetén, továbbá lezárt csomagolású kép- és/vagy hangfelvételt, számítógépi szoftvert tartalmazó termékeknél (pl. CD, DVD), ha a csomagolást felbontotta, olyan termékeknél, melyek az átadást követően a jellegüknél fogva elválaszthatatlanul vegyülnek más termékkel, valamint olyan zárt csomagolású termékeknél, amelyek természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) nem visszaadható termékeknél (pl. kozmetikum, fehérnemű, stb.), ha Ön azok eredeti csomagolását felbontotta, emellett hírlapoknál, folyóiratoknál, és időszaki lapoknál. Abban az esetben, ha egy adott tranzakcióban szereplő valamennyi terméket visszaadja, az adott tranzakció alkalmával fizetett szolgáltatási díjat visszakapja, minden esetben köteles azonban az érintett termékeket az elállási nyilatkozat megtételét követő 14 napon belül saját költségén visszajuttatni a Tesco részére. A Tesco köteles a kifizetni a visszaadott termékek vételárát, vagy Ön – választása szerint - a visszaadott termékekért cserébe másik terméket választhat. (A vételár meghatározásakor a termékek átadás-átvétele alkalmával fizetett ára az irányadó.) A termékek visszaadásával és azok vételára visszafizetésével egyidejűleg a visszafizetett összegnek megfelelő számú pont az Ön Klubkártya-számlájáról levonásra kerül. Javasoljuk, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított termékeket, mielőtt a Kiszállítási Asszisztens távozna. Így biztosak lehetünk abban, hogy nem terhelünk a bankszámlájára olyan tételt, amelyet valamilyen okból kifolyólag vissza szeretne cserélni.

    Regisztráció és Felhasználói fiók

    Hogyan tudom ellenőrizni, hogy a Tesco Online Bevásárlási szolgáltatása elérhető-e a lakcímemen?

    Hogyan tudom ellenőrizni, hogy a Tesco Online Bevásárlási szolgáltatása elérhető-e a lakcímemen?

    Milyen személyes adatokat kell megadnom, hogy regisztrálhassak a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatásra? Mennyire vannak az adataim biztonságosan kezelve?

    A regisztráció során meg kell adnia a következőket: - E-mail címét és egy jelszót. - Azt a címet, ahová a szállítást kéri. - A szállítási cím elnevezését (pl.: otthon). - Telefonszámát. - Az Ön teljes nevét. - A Clubcard kártyája számát (ez opcionális – abban az esetben adja meg a Clubcard kártyájának a számát, ha az online vásárlásaival is szeretné gyűjteni a pontokat). Minden személyes adatát bizalmasan, titkosítva és a maximális biztonságot szem előtt tartva, az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezeljük.

    Meg kell-e adnom a bankkártyám adatait a regisztráció során?

    Nem, a sikeres regisztrációhoz nem szükséges semmilyen, a bankkártyájára vonatkozó adatot megadnia. Viszont abban az esetben, amikor online szeretne fizetni, akkor a termékkiválasztás végén meg kell adnia a bankkártyájának az adatait. Ezeket az adatokat természetesen titkosítva és biztonságosan tároljuk. Abban az esetben, ha semmilyen, a bankkártyájára vonatkozó adatot nem szeretne megadni, akkor a kiválasztott termékek átvételekor, személyesen is fizethet a bankkártyájával.

    Mi az a Felhasználói fiók?

    A Felhasználói fiók az az oldal, amelyen ellenőrizheti az online vásárláshoz megadott adatait. Ezen az oldalon tudja módosítani a címét és telefonszámát. Bármilyen más adatának módosításához, kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a lap tetején található elérhetőségek egyikén.

    Mit kell tennem, ha elfelejtettem a jelszavam?

    Abban az esetben, ha elfelejtené a jelszavát, újat igényelhet. Ehhez csak rá kell kattintania az „Elfelejtette a jelszavát?” linkre a bejelentkezési oldalon. Adja meg az e-mail címét és a válaszlevélben elküldjük az új jelszó igényléséhez szükséges linket. Kattintson erre a linkre, majd egyszerűen csak adjon meg egy új jelszót és erősítse azt meg.

    Fizetés

    Hogyan tudok fizetni a vásárlásomért?

    Több féle lehetőség is rendelkezésére áll a számlájának a rendezésére. Egyrészt fizethet online, vagy személyesen a kézbesítéskor a bankkártyája segítségével is rendezheti a számlát. Mindkét esetben csak a termékek átvételét követően kerül sor a fizetésre. Sajnáljuk, de készpénzt nem fogadhatunk el, ugyanis biztonsági okokból a Kiszállítási Asszisztens nem tarthat magánál készpénzt.

    Mi az online fizetés menete?

    Miután befejezte a vásárlást, válassza ki az online fizetést. Ekkor a fizetéshez meg kell adnia a bankkártyájának az adatait. Ezt követően a bankkártya előzetes engedélyeztetésére kerül sor. Ennek során a Tesco 700,- Ft-ot zárol az Ön bankszámláján annak ellenőrzése céljából, hogy a bankkártya érvényes-e. Ezt követően, a házhozszállítás vagy áruházi átvétel napján a kiválasztott termékek aznapi árának megfelelő teljes összeg zárolására kerül sor. Maga a terhelés azonban csak az Ön által kiválasztott termékek tényleges átadás-átvétele után történik. A pénzügyi intézmények főszabályként a korábban már zárolt összegből végzik a terhelést, így ez utóbbi művelettel a zárolás is feloldásra kerül. Előfordulhat azonban, hogy a pénzügyi intézmény nem a zárolt összegből végzi a terhelést, mely esetben a terhelés ellenére az alább jelzett ideig a zárolás is fennmarad. Tekintettel arra, hogy az ilyen pénzügyi műveletek alakulására a Tesco-nak semmilyen ráhatása nincsen, az azok által okozott esetleges kárért a Tesco a felelősségét kizárja.

    Milyen típusú bankkártyákat használhat a fizetésre?

    A vásárláshoz betéti és hitelkártyát egyaránt használhat. A következő típusú kártyákat fogadjuk el: - Visa betéti kártya - Visa electron - Visa hitelkártya - MasterCard - Maestro

    Az online fizetés biztonságos?

    Igen, az online fizetés a honlapunkon nagyon biztonságos. Minden adata biztonságban van, beleértve a bankkártyáinak az adatait is. Az adatokat a megfelelő jogszabályok szerint és bizalmasan kezeljük.

    Mi az a biztonsági kód?

    A kártyájának a biztonsági kódja arra szolgál, hogy illetéktelen személyek ne tudjanak az Ön nevében vásárolni. A kód a kártyára van nyomtatva. Ez a kód nem dombornyomott és a kártya mágnes csíkja sem tartalmazza ezt az adatot. Ebből kifolyólag csak a kártyának a tulajdonosa lehet birtokában a biztonsági kódnak. A legtöbb kártyatípus esetén a kód egy három jegyből álló szám, amely az aláírás mezőnél található. Amennyiben problémája adódna a biztonsági kód megtalálásával, érdeklődjön a bankjánál.

    Mi történik, ha a fizetésem nem sikerül?

    Amikor online fizetés esetén megadja a kártyájának az adatait, akkor még nem vonjuk le a számlájáról a fizetendő összeget, csak a kártya érvényességét ellenőrizzük. Amennyiben ezzel probléma adódna, a weblapon egy értesítő üzenetet fog látni. Ebben az esetben próbálkozzon újra, vagy válasszon másik kártyát, esetleg fizessen személyesen a termékek kézbesítésekor. Bármilyen nehézségbe ütközne a fizetéssel kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a bevasarlas@tesco.hu e-mail címen, vagy a 06 80 734 734-es telefonszámon, ahol kollégáink készséggel segítenek majd Önnek. A kézbesítést megelőzően ellenőrizni fogjuk, hogy a bankszámláján lévő összeg elegendő-e a vételár a kifizetésére. Ha nem elég, akkor kapcsolatba fogunk Önnel lépni. Ekkor választhat, hogy az átvételkor személyesen fizet vagy inkább lemondja a kérését. A bankszámlájáról a kifizetendő összeg csak a kézbesítést követően kerül levonásra. Ajtónál történő fizetésnél a Kiszállítási Asszisztensnek bármelyik bankkártyáját odaadhatja a számlájának a rendezésére. Sajnos készpénzt viszont nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben egyetlen kártyájával sem sikerül a fizetés, vagy az a ritkán előforduló probléma áll fenn, hogy a bankkártya terminálnak kapcsolódási problémái adódnak, a termékeket visszaszállítjuk az áruházba. Ebben az esetben Önnek nem kell fizetnie.

    Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

    ÁFÁ-s számla igényét a kiszállítás alkalmával jelezheti felénk. A ténylegesen átvett és kifizetett termékekről szóló számlát utólag postázzuk Önnek. Az ÁFA-s számla minden esetben tételesen kerül kiállításra.

    Árak

    A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatáson keresztül vásárolt termékek ára különbözik-e a Tesco bolti áraitól?

    Az online vásárolt termékek árai megegyeznek a kiszállítás napján aktuális áruházi árainkkal. Természetesen ez az akciókra ugyanúgy érvényes. Jelenleg a több termék vásárlása esetén érvényes akciók (pl.: 2+1) nincsenek kiemelve a weboldalon, de a kedvezményre ugyanúgy jogosult. A weboldalon szereplő árak megegyeznek azokkal, amelyeket aznap az áruházainkban láthat.

    Hogyan kezelik a betétdíjas termékeket és azok göngyölegét?

    A visszaváltható göngyöleggel értékesített termékek árai magukban foglalják a göngyöleg árát (betétdíjat) is. A göngyöleg ára az érintett számlán minden esetben feltűntetésre kerül. A felhasználó a visszaváltható göngyöleget visszaviheti a kijelölt Tesco áruházakba, mely esetben visszakapja annak árát. A visszaváltható göngyöleget közvetlenül a kiszállítást végző személynek (kiszállítási asszisztensnek) nem lehet visszaadni.

    Átvételi Pont

    Mi az az Átvételi Pont?

    Az Átvételi Pont segítségével az online vásárlás előnyeit élvezheti úgy, hogy a kiválasztott termékeket átveheti áruházunkban az Ön számára legalkalmasabb időpontban.

    Miért érdemes használni?

    Mert kényelmes: - Elvégezzük Ön helyett a vásárlás nehezét. - A kiválasztott termékeket összeválogatjuk, becsomagoljuk és tároljuk addig, amíg Ön egy alkalmas időpontban érte nem jön. - Akkor veheti át a termékeket, amikor ráér: például munka, iskola után vagy éppen a szabadságáról hazaérkezve. - Önnek csak az a dolga, hogy elmenjen a választott áruházba, a többi a mi dolgunk. - A kiválasztott termékeket az azoknak megfelelő körülmények között tároljuk. - A csomagot minden esetben az átvétel napján állítjuk össze, és amíg érte nem jön, a romlandó termékeket hűtőben, vagy fagyasztóban tároljuk. - Minden áruházi akció és ajánlat az online vásárlásokra is érvényes. - Könnyű megtalálni a legjobb ajánlatokat!

    Hogyan kell használni?

    1. Ha az áruházban elérhető a személyes átvétel, akkor ezt az opciót az idősáv foglalásakor látni fogja. 2. Válasszon ki egy Önnek megfelelő két órás idősávot az átvételhez!* 3. Állítsa össze a bevásárló listát! 4. A választott helyen és időben vegye át a kiválasztott termékeket! * Az elérhető idősávokat a honlapon tudja megnézni.

    Miért nem találom a vásárlási opciók között az áruházi átvételt?

    Az áruházi átvétel lehetősége jelenleg csak néhány áruházban érhető el, így abban az esetben, ha nem látja ezt az opciót, az azt jelenti, hogy az adott áruházban még nem érhető el a szolgáltatás. További információért kérjük, lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal a lap tetején található elérhetőségek egyikén.

    Pontosan hol vehetem át a kiválasztott termékeket?

    Az Átvételi Pont helye áruházanként eltérő: az áruházak parkolójában egyértelmű tábla (Átvételi Pont felirattal) jelzi annak pontos helyét. Az áruház címét pedig megtalálja a bevásárló listát megerősítő e-mail üzenetben.

    Milyen igazolványt, iratot vigyek magammal?

    A termékkiválasztás azonosítója mellett hozza magával az online fizetés során használt bankkártyáját és személyi igazolványát is. Ha az átvétel helyszínén szeretne fizetni, akkor az azonosító mellett a bankkártyáját hozza magával. Sajnos nem áll módunkban átadni a termékeket, ha valamelyik a felsoroltak közül nincs Önnél.

    Más is átveheti helyettem a termékeket?

    Igen, amennyiben az átvevőnél van egy másolat a bevásárlást megerősítő e-mail üzenetből, amely a tranzakció azonosítóját tartalmazza. Sajnos e nélkül nem áll módunkban átadni a termékeket.

    Mikor vehetem át a kiválasztott termékeket?

    A hét bármely napjára foglalhat időpontot, hogy átvegye a termékeket. Idősávot foglalni az átvételhez az „Idősáv foglalása” oldalon tud.

    Mi történik, ha lekésem az átvételt?

    Az átvétel helyszínén a kollégáinktól fog tájékoztatást kapni, hogy hogyan veheti át a termékeket.

    Mi történik, ha korábban érkezem és szeretném átvenni a kiválasztott termékeket?

    Sajnos nem áll módunkban átadni a kiválasztott termékeket a lefoglalt időpontnál korábban.

    Mennyibe kerül a személyes átvétel áruházunkban?

    A szolgáltatás díja az „Idősáv foglalása” oldalon található meg. Mielőtt megkezdené a vásárlást, kattintson az „Idősáv foglalása” gombra, hogy megtudja a szolgáltatás díjait.

    Az átvételig hol tárolják a kiválasztott termékeket?

    A termékeket minden esetben az átvétel napján állítjuk össze, és amíg érte nem jön, a gyorsan romló termékeket hűtőben, vagy fagyasztóban tároljuk.

    Miben fogom megkapni a kiválasztott termékeket?

    A kiválasztott termékeket bevásárlószatyrokban fogja megkapni.

    Mivel érdemes elmennem az átvétel helyszínére?

    Bár természetesen akár gyalog is elmehet a kiválasztott termékeket átvenni, mi mégis inkább azt javasoljuk, hogy ha tud, akkor gépkocsival érkezzen az átvétel helyszínére. Így rögtön be is tudjuk majd pakolni az autójába a termékeket. Abban az esetben, ha gépkocsival érkezik, kérjük, vegye figyelembe, hogy a gépjármű magassága maximum 2,8 m lehet.

    Mi történik akkor, ha egy kiválasztott termék az átvétel napján nincs raktáron?

    Ebben, az amúgy ritkán előforduló esetben egy alternatív, a kiválasztott terméket helyettesítő terméket fogunk felajánlani. Az átvétel helyszínén bármelyik nem kívánt terméket visszaadhatják kollégáinknak és a végösszegből annak az ára levonásra kerül.

    Mit tegyek akkor, ha nem vagyok elégedett a helyettesítő termékkel?

    A helyettesítő termékek a számla legelején lesznek felsorolva és kék szatyorba lesznek rakva. Ha úgy dönt, hogy valamelyik termék nem felel meg Önnek, akkor nyugodtan visszaadhatja azt. Ebben az esetben munkatársunk levonja annak az árát a végösszegből és nem kell azért a termékért fizetnie. Ha más termékkel szeretné helyettesíteni a kifogásolt terméket, akkor természetesen lehetősége van az áruház kínálatából másikat választani.

    Hogyan módosíthatok a bevásárlásomon vagy törölhetem azt?

    A „Bevásárlásaim” menüpontban, a kiszállítást megelőző nap 23.00 óráig van lehetősége változtatni a bevásárlásán. A módosítás során további termékeket adhat a bevásárlásához, vagy akár törölhet is egyes tételeket. A vásárlás módján és az átvétel időpontján viszont nincs lehetősége változtatni. Miután végzett, ne felejtse el leellenőrizni, hogy a változtatások sikeresen el lettek-e mentve. A bevásárlás a kiszállítás napján már csak a telefonos ügyfélszolgálaton (06 80 734 734) keresztül, vagy e-mailben (bevasarlas@tesco.hu) módosítható.

    E-kupon

    Mi az az e-kupon?

    Az e-kupon egy elektronikus kupon kód, melynek segítségével pénzt takaríthat meg online bevásárlásai során. Az e-kupon kód betűkből és számokból áll, pl.: ABC123. Bevásárlását a Tesco Online Bevásárlás oldalán kezdheti meg. Még nem próbálta ki Online Bevásárlás szolgáltatásunkat? Kattintson ide, és minden fontos tudnivalót megtalál!

    Hogyan kell az e-kupont használni?

    1. Jelentkezzen be a Tesco felhasználói fiókjába, vagy amennyiben még nem rendelkezik felhasználói fiókkal, regisztráljon oldalunkon! 2. Adja a bevásárló kosarához a kívánt termékeket, majd lépjen tovább a fizetésre! 3. A fizetési oldalon talál egy e-kupon mezőt. Adja meg az e-kupon kódot, majd kattintson a „Kupon érvényesítése” gombra. 4. Az e-kupon kedvezmény automatikusan levonásra kerül a vásárlás összegéből.

    Miért nem működik az e-kuponom?

    1. Pontosan adta meg az e-kupon kódot? Írja be újra a kódot, és ügyeljen arra, hogy pontosan adja azt meg. 2.Érvényes-e még az e-kupon? Az e-kuponoknak van egy lejárati dátumuk, ezért használat előtt kérjük, ellenőrizze a dátumot! Az e-kuponnak a kiszállítás napján is érvényesnek kell lennie. 3. Önnek lett elküldve az e-kupon? Bizonyos esetekben az e-kuponok személyre szólóak, és csak az a személy használhatja fel azokat, akiknek azok el lettek küldve. 4. Több alkalommal próbálta meg felhasználni az e-kupont, mint az érvényes volt? Némelyik e-kupon csak egyszer használható fel, míg néhány esetében nincs ilyen korlátozás. 5. Van-e minimum vásárlási limit? Néhány e-kupon csak akkor használható fel, ha az Ön vásárlásának az értéke egy bizonyos összeget elér. 6. Több e-kupon kódot is megadott? Egy vásárlás során csak egy e-kupon használható fel. 7. Más ország Tesco honlapján próbálta meg beváltani az e-kuponját? Az e-kuponok csak annak az országnak a Tesco honlapján érvényesek, amelyikben kiadták azokat. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Tesco az e-kuponok beválthatóságát korlátozhatja. További részleteket az Általános Szerződési Feltételekben talál.

    Hogyan kaphatok értesítést az e-kuponról?

    Ahhoz hogy értesüljön online exkluzív kedvezményeinkről, kérjük, a regisztrációkor pipálja ki az „E-mail kapcsolat beállításai” négyzetet. Ha Ön már korábban regisztrált, és nem pipálta ki ezt a négyzetet, úgy kérjük, a bejelentkezés után látogasson el a „Felhasználói Fiókom” oldalra, majd ott az „Értesítések kezelés” oldalon pipálja ki a négyzetet és kattintson a „Változások mentése” gombra!

    Mit kell tudnom az e-kupon általános felhasználásáról?

    Az e-kupon az e-kuponon minden esetben közölt időtartam alatt kizárólag a bevasarlas.tesco.hu weboldalon váltható be a jelen oldalon rögzített feltételek szerint: a bevásárlásnak és a termékek átvételének is az e-kuponon közzétett időtartam alatt kell megtörténnie. Az e-kupon az e-kuponon mindenkor feltüntetett összegű kedvezményre jogosít, amennyiben a vásárló az e-kuponon található minimum összeget eléri online vásárlása során. A kedvezmény a vásárlás végösszegéből kerül levonásra. Az e-kupon készpénzre nem váltható, értékéből készpénz nem adható vissza. Az e-kupon nem átruházható. Az e-kupon kizárólag a fent megjelölt felületen történő online bevásárlás során egyszeri alkalommal jogosít kedvezményre. Egy vásárlás során kizárólag egy kedvezményre jogosító e-kupon használható fel, és az e-kupon akkor is csak a megnevezett összegű kedvezményre jogosít, ha a vásárlás összértéke többszörösen meghaladja a minimálisan költendő összeget. Az e-kupon más kedvezménnyel nem vonható össze; áruházban beváltható kuponokat nem áll módunkban online vásárláskor elfogadni. Az e-kupon kibocsátója a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. (székhely:2040 Budaörs, Kinizsi út 1-3., cg.: 13-10-040628). Az Online Bevásárlás szolgáltatás csak Budapesten, Szegeden, Győrben és ezek vonzáskörzetében, illetve Székesfehérváron érhető el.

    Clubcard

    Jár-e az Online vásárlásaim után Clubcard pont?

    Igen. Online vásárlás esetén dupla Clubcard pontok járnak. A Clubcard kártyát kizárólag végfelhasználói vásárlás során lehet használni, ÁFA-s számla kiállításakor nem lehet érvényesíteni az adott tranzakcióban. Az ajánlat 2013. október 8-tól visszavonásig érvényes.

    Beválthatok-e kupont vagy Clubcard utalványt az online vásárlásaim során?

    Sajnáljuk, de jelenleg nem lehetséges kuponok illetve Clubcard utalványok beváltása a honlapunkon, viszont tervezzük a jövőben egy olyan rendszer kidolgozását, amely majd lehetővé teszi azoknak az elfogadását.

    Kedvencek

    Mi az a „Kedvencek”?

    A „Kedvencek” listájában minden olyan terméket megtalál, amelyet korábban online vásárolt. Bejelentkezést követően lépjen be a „Kedvencek”–be, hogy újra pontosan azokat a termékeket adhassa a kosarához, amelyeket korábban vásárolt, így nem kell a keresésükre még egyszer időt fordítania.

    El tudok távolítani termékeket a "Kedvencek" közül?

    Igen, törölheti azokat az elemeket, amelyeket nem szeretne látni a "Kedvencek" között. Egy vagy több terméket is törölhet.

    Általános Szerződési Feltételek és Adatvédelmi tájékoztató

    Hogy megismerje a www.tesco.hu/bevasarlas Általános Szerződési Feltételeit, kérjük, kattintson ide. Hogy tájékozódjon az általunk alkalmazott Adatvédelmi rendelkezésekről, tekintse meg az Adatvédelmi Tájékoztatót.

    Mit jelent az irányár?

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy a honlapon szereplő termékek árai tájékoztató jellegű irányárak, így a bevásárlókosárban valamint a bevásárlást megerősítő e-mail üzenetben szereplő árak a ténylegesen fizetendő áraktól eltérhetnek. A kifizetett összeg és az irányár közötti különbségnek az okai a következők lehetnek: - Mérlegelt termékek esetében – mint például a szőlő vagy sajtok esetén, az irányár becsült tömeget jelöl. Viszont a fizetéskor a termék pontos tömegét vesszük alapul, ami miatt a végső ár eltérhet. - Helyettesítő termék esetében – abban az esetben, ha az Ön által választott termék a kiszállítás napján nincs raktáron, a munkatársunk egy másik terméket fog Önnek kínálni az eredeti termék helyett. Ennek a terméknek az ára eltérhet az Ön által választott termék árától. - Megváltozhatott időközben a termék ára – a weblapon szereplő irányár mindig az aznap érvényes áruházi árainkkal egyezik meg, viszont mivel Ön a weboldal látogatása során csupán a bevásárlást adja le nekünk, a tényleges megvásárlásra (átvételre) azonban a kiszállításkor kerül sor, amit Önnek ténylegesen fizetnie kell, az a kiszállítás napján aktuális áruházi ár. A weboldalon szereplő irányár és a kiszállításkor aktuális ár esetenként eltérhet. A termék akciós ára csak abban az esetben érvényes, amennyiben a kiszállítás az akció lejárta előtti vagy azon a napon történik (a termék leírásánál ez pontosan fel van tüntetve). Amennyiben a kézbesítés az akció lejárati dátuma után valósul meg, az akciós ár aznap már nem lesz érvényben.

    Bevásárlás a mobiljától az ajtajáig

    Töltse le alkalmazásunkat és vásároljon online bárhol, bármikor!

    Miben segíthetünk?

    Ha kérdése van, segítünk!
    Keressen minket hétfőtől vasárnapig 08:00 és 23:00 óra között.