icon_search

    Vásároljon olcsóbban a kedvezményeinkkel

    Clubcard tag? Jelentkezzen be

    Igényeljen Clubcardot ma icon_forward_link

    A Clubcard mindig megéri

    Csatlakozzon a Clubcard programhoz, és használja ki minden előnyét! Személyre szabott kuponok, utalványok, exkluzív ajánlatok tagoknak és még sok minden más! Bárhol is vásárol, online vagy az üzleteinkben, a Clubcard jóval több extra előnyt kínál Önnek, mint gondolná. Csatlakozzon hozzánk és vásároljon még több előnnyel!

    Élvezze a Clubcard minden előnyét

    Kezelje utalványait online

    Vásároljon a Tescóban és gyűjtse a pontokat a vásárlásai után. Minél több pontot szerez, annál nagyobb értékű utalványokat kap, melyeket későbbi vásárlások során használhat fel. Mindez a papír alapú, és a mobilalkalmazásban megjelenő utalványokra egyaránt érvényes.

    Az utalványokról

    Még több előny az alkalmazásban

    Minden hónapban extra kuponokat kap, emellett születésnapi ajándékkal és sok más egyéb meglepetéssel kedveskedünk Önnek. Minden jutalma megtalálható az alkalmazásban, így azok mindig kéznél lesznek.

    Az alkalmazásról

    Gyakran Ismételt kérdések

    Clubcard Hűségprogram

    Hogyan igényelhetek Clubcard kártyát?

    Kétféle módon csatlakozhat programunkhoz és juthat hozzá a Tesco Clubcard kártyához.

    a. Igényeljen kártyát bármely áruházunk vevőszolgálati pultjánál, a regisztrációt pedig véglegesítse online.

    b. A vevőszolgálati pultnál töltse ki a regisztrációs lapot és adja át munkatársunknak.

    Milyen feltételei vannak a regisztrációnak?

    A Clubcard programban minden 18. életévét betöltött természetes személy részt vehet, aki elfogadja a tagság feltételeit, valamint leadja a helyesen, hiánytalanul kitöltött és aláírt regisztrációs lapot, illetve utóregisztráció esetén kitölti az online jelentkezési lapot. Minden személy csak egy Clubcard kártyát igényelhet, többszörös tagság nem lehetséges.

    Milyen adatokat kell megadnom a Clubcard regisztrációs lapon?

    A regisztrációs lapon a következő személyes, illetve egyéb adatokat kell megadnia:

    • név, postázási cím (a megadott címre történik az utalványok és kuponok postázása)

    • születési dátum (a regisztráció feltétele a 18. életév betöltése)

    • egyéb adatok megadása nem kötelező, de pl. lehetőség van akciókkal kapcsolatos tájékoztatási igény megadására

    • fontos, hogy alá kell írni a Clubcard regisztrációs lapot, aláírás hiányában a regisztráció érvénytelen (utóregisztráció esetén a Megerősít gombra kattintani)

    • utóregisztráció esetén meg kell adni a pénztárnál kapott Clubcard kártya számát

    Mikor kapom meg a Clubcard kártyát?

    Az ingyenes Clubcard kártya azonnal átvehető, a kitöltött regisztrációs lap leadásakor. A kártyához jár 2 vagy 3 db mini kártya, ún. kulcstartó, mely a főkártyával azonos funkciót lát el, tehát szintén használható pontgyűjtésre. Ezek a kulcstartók lehetőséget adnak arra, hogy például egy családon belül többen egy számlára, közösen gyűjtsék a pontokat.

    Mikortól használhatom a Clubcard kártyát vagy a kulcstartókat?

    A kártya és a kulcstartók a kézhezvételt követően már aktívak, tehát azonnal használhatóak pontgyűjtésre.

    Mi a különbség a vásárlási utalvány és a kupon között?

    A kuponok egy-egy adott termék vásárlása esetén jogosítanak kedvezményre. A Clubcard utalvány bármilyen termék(ek) vásárlásánál felhasználható, értéke a pénztárnál fizetendő összegből kerül levonásra. Az Ön biztonsága érdekében a Clubcard utalványait csak az Ön saját Clubcard kártyájának egyidejű használatával tudja érvényesíteni. Az utalványokra ráírtuk az Ön Clubcard számának utolsó 4 számjegyét, hogy a későbbiekben is nyomon tudja követni, melyik kártyához tartoznak a kedvezmények.

    Mikortól gyűjthetek pontokat?

    A pontokat már az első vásárlás után jóváírjuk a kártyájára, de jutalmakat csak a regisztráció véglegesítése után kaphat, ugyanis addig nem tudjuk, kinek küldhetjük el azokat.

    Milyen egyéb előnyei vannak a Clubcardnak?

    Az utalványok és kuponok mellett különböző akciókkal és egyéb kedvezményekkel is kedveskedünk a tagoknak, ezért Clubcarddal vásárolni mindig előnyösebb. Sőt, alkalmanként a kasszánknál különleges kuponokat is kaphat. Töltse le Clubcard mobilalkalmazásunkat és minden hónapban extra kuponokban és egyéb meglepetésekben részesülhet, mint pl. ajándék kuponok a születésnapjára.

    Milyen termék megvásárlása esetén kapok pontot?

    Szinte minden termék vásárlása után gyűjthető Clubcard pont, de a pontgyűjtés nem vonatkozik a nem a Tesco kijelölt partnere által üzemeltetett mobiltelefonok feltöltésére, a göngyölegek termékkörére, az étkezési és ajándékutalványok vásárlására, illetve Clubcard utalványok beváltása esetén sincs módunk pontokat jóváírni.

    Hogyan történik a pontok átváltása Clubcard utalványokra?

    Az adott pontgyűjtési időszakban minimum 200 pont összegyűjtése esetén kerülnek a pontok átváltásra. 200 pont felett a pontok jóváírása kerek 100 pontonként történik. A kerek 100 pont alatti pontszámok a következő időszakra kerülnek átvezetésre. Például: 575 pont összegyűjtése esetén összegyűlt a minimum 200 pont, sőt további 375 pont. Így összesen 500 pont értékben kerül Clubcard utalvány postázásra. 75 pont pedig a Clubcard számlán marad és a következő pontgyűjtési időszakra átvezetésre kerül.

    Mikor kaphatok vásárlási utalványt a pontjaim után?

    Minden elköltött 200 forint után 1 pont kerül jóváírásra a számlán. Amikor az összegyűlt pontjainak száma eléri a 200-at az adott pontgyűjtési időszakban, kap egy kimutatást Clubcard utalványokkal. Ilyen kimutatást évente 4 alkalommal küldünk Önnek. Utalványait és kuponjait megtekintheti online is a Clubcard fiókjában.

    Hogyan ellenőrizhetem a fiókomhoz tartozó pontegyenlegemet?

    Az egyenlegét a leggyorsabban a Clubcard fiókjában vagy a Clubcard mobilalkalmazásban ellenőrizheti. Aktuális pontjait emellett feltüntetjük a vásárláskor kapott blokkon, illetve az évente 4 alkalommal küldött kimutatásainkban is, de tájékozódhat a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető 06-80-222-333-as ingyenes telefonszámon is.

    Mi történik azokkal a pontokkal, amelyeket nem váltunk át Clubcard utalványokká?

    Ha az adott időszakban gyűjtött pontjainak száma nem ér el egy meghatározott minimumot, a pontok nem vesznek el, hanem átkerülnek a következő időszakra.

    Milyen üzletekben használhatom a Clubcardomat?

    A Clubcardot bármelyik Tesco üzletben és áruházban, valamint az online vásárlás során használhatja.

    Megoszthatom a Clubcard kártyámat a családommal?

    Igen, az egész család használhatja ugyanazt a kártyát és gyűjtheti a pontokat egy számlára.

    Hol és hogyan változtathatom meg az elérhetőségi címeimet?

    Bejelentkezés után az Clubcard Fiókom menüpontban bármikor megváltoztathatja a levelezési címét, ahová a rendszeres pontösszesítőket küldjük, vagy hívhat minket hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között a 06-80-222-333-as telefonszámon.

    Mit tegyek, ha fizetéskor a pénztárcámban felejtem a kártyát?

    A kártyát fizetés előtt, a kasszázás alatt bármikor odaadhatja a pénztárosnak. Sajnos, ha elfelejtette, nincs lehetőségünk a pontok utólagos felírására.

    Mi a teendő, ha elveszítem a Clubcard kártyámat?

    A kártya elvesztésekor használhatja a kártyához kapott kulcstartókat vagy igényelhet új kártyát. Ehhez ki kell töltenie egy új regisztrációs lapot, melyen az „Az eredeti kártya száma” résznél be kell írnia a régi kártya számát (olvassa le a még meglévő kulcstartókról vagy kérdezze meg információs vonalunktól). A regisztrációs lap kitöltése után az áruház munkatársai új kártyát adnak Önnek, és rendszerünk automatikusan átvezeti pontjait az új kártyára – így pontjai nem vesznek el.

    Össze lehet kötni két vagy több kártyát?

    Igen, jelezni kell az információs vonalunknak és meg kell adni a kártyák számát. Az összekötés abban az esetben lehetséges, amennyiben a két kártya tulajdonosa ugyanarra a lakcímre van beregisztrálva, valamint a telefonos ügyintézés során a hívó fél kérésre mindkét kártyához tartozó személyes adatokat rendelkezésre tudja bocsátani. Amennyiben a két vásárló neve nem egyezik, abban az esetben az összekötendő kártya birtokosának írásban kell nyilatkoznia arról, hogy a kártyaösszekötés a beleegyezésével történik.

    Szét lehet később az összekapcsolt kártyákat választani?

    Nem, az egyszer összekapcsolt kártyákat nem lehet többé szétválasztani.

    Clubcard fiókom

    Hogyan jelentkezhetek be?

    Ha már igénybe vette a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatását, használhatja ugyanazt az e-mail címet és jelszót a Clubcard fiókjához is, vagy regisztrálhat és létrehozhat egy új fiókot is.

    Miben segíthet Önnek a Clubcard fiókja?

    • Személyes adatok kezelése (lakcím, beállítások, e-mail cím)

    • Az érvényes Clubcard utalványok és kuponok áttekintése és kinyomtatása

    • A pontegyenleg ellenőrzése

    Hogyan változtathatom meg a belépési adataimat?

    A Clubcard fiókba történő belépés után Ön egyszerűen megváltoztathatja jelszavát és egyéb személyes beállításait.

    Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni?

    Ha nem emlékszik a jelszavára és nem tud bejelentkezni, válassza az „Elfelejtette a jelszavát?” lehetőséget, és mi küldünk Önnek e-mailben egy linket, melyre kattintva új jelszót adhat meg. Vagy hívja a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető 06-80-222-333-as telefonszámot, ahol örömmel segítünk Önnek.

    Mi a teendő, ha…?

    Mit tegyek, ha nem érkezett meg időben pontösszesítő kimutatásom?

    Ha nem kapta meg rendszeres pontösszesítőnket, kérjük, hívja a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető 06-80-222-333-as ingyenes telefonszámot. Ne aggódjon, semmilyen jutalomról nem marad le. A Clubcard fiókjában online is ellenőrizheti pontjait és kuponjait.

    Mit tegyek, ha további kérdéseim lennének a Clubcarddal kapcsolatban?

    Bármilyen kérdésére örömmel válaszolunk a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető 06-80-222-333-as ingyenes telefonszámon.

    Mi tegyek, ha a legutóbbi vásárlásom után nem kaptam pontokat?

    Ha fizetéskor BEMUTATTA a kártyáját, de nem kapott pontokat, kérjük a vásárlást követő 1 napon belül, a vásárlást igazoló blokkal vagy nyugtával keresse fel áruház ügyfélszolgálati pultját, ahol munkatársaink kivizsgálják a panaszát. Ha a fizetéskor NEM MUTATTA BE a kártyáját, a pontokat sajnos nem áll módunkban jóváírni és kérdéssel kapcsolatban panasznak sincs helye.

    Mit tegyek, ha elvesztettem/ellopták a Clubcard kártyámat és nem tudom beváltani a pontösszesítőben kiküldött utalványaimat?

    Kérje a telefonos információs vonalunkon, hogy kiküldött utalványainak értékét írják vissza az Ön számlájára pontok formájában, így a következő kiküldéskor meg fogja őket kapni az új kártyájára.

    Mit tegyek, ha ki akarok lépni a Clubcard programból?

    A tagság a Clubcard információs vonalának felhívásával, az erre vonatkozó kérésnek a Tesco kapcsolati iroda részére történő elküldésével szüntethető meg.

    Rengeteg előny várja még. Igényeljen Clubcardot most!

    Nagyszerű ajánlatok karnyújtásnyira. Igényeljen Clubcardot és éljen a lehetőségekkel!
    Igényeljen Clubcardot ma icon_forward_link