Csatlakozzon a Clubcard programhoz, és használja ki minden előnyét! Személyre szabott kuponok, utalványok, exkluzív ajánlatok tagoknak és még sok minden más! Bárhol is vásárol, online vagy az üzleteinkben, a Clubcard jóval több extra előnyt kínál Önnek, mint gondolná. Csatlakozzon hozzánk és vásároljon még több előnnyel!
Clubcard Hűségprogram
Kétféle módon csatlakozhat programunkhoz és juthat hozzá a Tesco Clubcard kártyához.
a. Igényeljen kártyát bármely áruházunk vevőszolgálati pultjánál, a regisztrációt pedig véglegesítse online.
b. A vevőszolgálati pultnál töltse ki a regisztrációs lapot és adja át munkatársunknak.
A Clubcard programban minden 18. életévét betöltött természetes személy részt vehet, aki elfogadja a tagság feltételeit, valamint leadja a helyesen, hiánytalanul kitöltött és aláírt regisztrációs lapot, illetve utóregisztráció esetén kitölti az online jelentkezési lapot. Minden személy csak egy Clubcard kártyát igényelhet, többszörös tagság nem lehetséges.
A regisztrációs lapon a következő személyes, illetve egyéb adatokat kell megadnia:
• név, postázási cím (a megadott címre történik az utalványok és kuponok postázása)
• születési dátum (a regisztráció feltétele a 18. életév betöltése)
• egyéb adatok megadása nem kötelező, de pl. lehetőség van akciókkal kapcsolatos tájékoztatási igény megadására
• fontos, hogy alá kell írni a Clubcard regisztrációs lapot, aláírás hiányában a regisztráció érvénytelen (utóregisztráció esetén a Megerősít gombra kattintani)
• utóregisztráció esetén meg kell adni a pénztárnál kapott Clubcard kártya számát
Az ingyenes Clubcard kártya azonnal átvehető, a kitöltött regisztrációs lap leadásakor. A kártyához jár 2 vagy 3 db mini kártya, ún. kulcstartó, mely a főkártyával azonos funkciót lát el, tehát szintén használható pontgyűjtésre. Ezek a kulcstartók lehetőséget adnak arra, hogy például egy családon belül többen egy számlára, közösen gyűjtsék a pontokat.
A kártya és a kulcstartók a kézhezvételt követően már aktívak, tehát azonnal használhatóak pontgyűjtésre.
A kuponok egy-egy adott termék vásárlása esetén jogosítanak kedvezményre. A Clubcard utalvány bármilyen termék(ek) vásárlásánál felhasználható, értéke a pénztárnál fizetendő összegből kerül levonásra. Az Ön biztonsága érdekében a Clubcard utalványait csak az Ön saját Clubcard kártyájának egyidejű használatával tudja érvényesíteni. Az utalványokra ráírtuk az Ön Clubcard számának utolsó 4 számjegyét, hogy a későbbiekben is nyomon tudja követni, melyik kártyához tartoznak a kedvezmények.
A pontokat már az első vásárlás után jóváírjuk a kártyájára, de jutalmakat csak a regisztráció véglegesítése után kaphat, ugyanis addig nem tudjuk, kinek küldhetjük el azokat.
Az utalványok és kuponok mellett különböző akciókkal és egyéb kedvezményekkel is kedveskedünk a tagoknak, ezért Clubcarddal vásárolni mindig előnyösebb. Sőt, alkalmanként a kasszánknál különleges kuponokat is kaphat. Töltse le Clubcard mobilalkalmazásunkat és minden hónapban extra kuponokban és egyéb meglepetésekben részesülhet, mint pl. ajándék kuponok a születésnapjára.
Szinte minden termék vásárlása után gyűjthető Clubcard pont, de a pontgyűjtés nem vonatkozik a nem a Tesco kijelölt partnere által üzemeltetett mobiltelefonok feltöltésére, a göngyölegek termékkörére, az étkezési és ajándékutalványok vásárlására, illetve Clubcard utalványok beváltása esetén sincs módunk pontokat jóváírni.
Az adott pontgyűjtési időszakban minimum 200 pont összegyűjtése esetén kerülnek a pontok átváltásra. 200 pont felett a pontok jóváírása kerek 100 pontonként történik. A kerek 100 pont alatti pontszámok a következő időszakra kerülnek átvezetésre. Például: 575 pont összegyűjtése esetén összegyűlt a minimum 200 pont, sőt további 375 pont. Így összesen 500 pont értékben kerül Clubcard utalvány postázásra. 75 pont pedig a Clubcard számlán marad és a következő pontgyűjtési időszakra átvezetésre kerül.
Minden elköltött 200 forint után 1 pont kerül jóváírásra a számlán. Amikor az összegyűlt pontjainak száma eléri a 200-at az adott pontgyűjtési időszakban, kap egy kimutatást Clubcard utalványokkal. Ilyen kimutatást évente 4 alkalommal küldünk Önnek. Utalványait és kuponjait megtekintheti online is a Clubcard fiókjában.
Az egyenlegét a leggyorsabban a Clubcard fiókjában vagy a Clubcard mobilalkalmazásban ellenőrizheti. Aktuális pontjait emellett feltüntetjük a vásárláskor kapott blokkon, illetve az évente 4 alkalommal küldött kimutatásainkban is, de tájékozódhat a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető 06-80-222-333-as ingyenes telefonszámon is.
Ha az adott időszakban gyűjtött pontjainak száma nem ér el egy meghatározott minimumot, a pontok nem vesznek el, hanem átkerülnek a következő időszakra.
A Clubcardot bármelyik Tesco üzletben és áruházban, valamint az online vásárlás során használhatja.
Igen, az egész család használhatja ugyanazt a kártyát és gyűjtheti a pontokat egy számlára.
Bejelentkezés után az Clubcard Fiókom menüpontban bármikor megváltoztathatja a levelezési címét, ahová a rendszeres pontösszesítőket küldjük, vagy hívhat minket hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között a 06-80-222-333-as telefonszámon.
A kártyát fizetés előtt, a kasszázás alatt bármikor odaadhatja a pénztárosnak. Sajnos, ha elfelejtette, nincs lehetőségünk a pontok utólagos felírására.
A kártya elvesztésekor használhatja a kártyához kapott kulcstartókat vagy igényelhet új kártyát. Ehhez ki kell töltenie egy új regisztrációs lapot, melyen az „Az eredeti kártya száma” résznél be kell írnia a régi kártya számát (olvassa le a még meglévő kulcstartókról vagy kérdezze meg információs vonalunktól). A regisztrációs lap kitöltése után az áruház munkatársai új kártyát adnak Önnek, és rendszerünk automatikusan átvezeti pontjait az új kártyára – így pontjai nem vesznek el.
Igen, jelezni kell az információs vonalunknak és meg kell adni a kártyák számát. Az összekötés abban az esetben lehetséges, amennyiben a két kártya tulajdonosa ugyanarra a lakcímre van beregisztrálva, valamint a telefonos ügyintézés során a hívó fél kérésre mindkét kártyához tartozó személyes adatokat rendelkezésre tudja bocsátani. Amennyiben a két vásárló neve nem egyezik, abban az esetben az összekötendő kártya birtokosának írásban kell nyilatkoznia arról, hogy a kártyaösszekötés a beleegyezésével történik.
Nem, az egyszer összekapcsolt kártyákat nem lehet többé szétválasztani.
Clubcard fiókom
Ha már igénybe vette a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatását, használhatja ugyanazt az e-mail címet és jelszót a Clubcard fiókjához is, vagy regisztrálhat és létrehozhat egy új fiókot is.
• Személyes adatok kezelése (lakcím, beállítások, e-mail cím)
• Az érvényes Clubcard utalványok és kuponok áttekintése és kinyomtatása
• A pontegyenleg ellenőrzése
A Clubcard fiókba történő belépés után Ön egyszerűen megváltoztathatja jelszavát és egyéb személyes beállításait.
Ha nem emlékszik a jelszavára és nem tud bejelentkezni, válassza az „Elfelejtette a jelszavát?” lehetőséget, és mi küldünk Önnek e-mailben egy linket, melyre kattintva új jelszót adhat meg. Vagy hívja a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető 06-80-222-333-as telefonszámot, ahol örömmel segítünk Önnek.
Mi a teendő, ha…?
Ha nem kapta meg rendszeres pontösszesítőnket, kérjük, hívja a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető 06-80-222-333-as ingyenes telefonszámot. Ne aggódjon, semmilyen jutalomról nem marad le. A Clubcard fiókjában online is ellenőrizheti pontjait és kuponjait.
Bármilyen kérdésére örömmel válaszolunk a hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között elérhető 06-80-222-333-as ingyenes telefonszámon.
Ha fizetéskor BEMUTATTA a kártyáját, de nem kapott pontokat, kérjük a vásárlást követő 1 napon belül, a vásárlást igazoló blokkal vagy nyugtával keresse fel áruház ügyfélszolgálati pultját, ahol munkatársaink kivizsgálják a panaszát. Ha a fizetéskor NEM MUTATTA BE a kártyáját, a pontokat sajnos nem áll módunkban jóváírni és kérdéssel kapcsolatban panasznak sincs helye.
Kérje a telefonos információs vonalunkon, hogy kiküldött utalványainak értékét írják vissza az Ön számlájára pontok formájában, így a következő kiküldéskor meg fogja őket kapni az új kártyájára.
A tagság a Clubcard információs vonalának felhívásával, az erre vonatkozó kérésnek a Tesco kapcsolati iroda részére történő elküldésével szüntethető meg.