icon_search

    Jövőképés stratégia

    Érvényes: 10.3 - 13.4.2015

    A jövőképünk

    A Tesco legyen:
    • A leginkább elismert vállalat
      • Az általunk kiszolgált vásárlók körében,
      • A helyi közösségekben, ahol dolgozunk,
      • Az elkötelezett és lojális munkatársaink között,
      • És a részvényeseink által;
    • Folyamatosan fejlődő;
    • Modern és ötletgazdag vállalat;
    • Amely szakértelme globális alkalmazásával képes helyi szinten győzni.
    A jövő évtized stratégiája:
    • Kiváló kereskedővé válni a boltok szintjén és online
    • Nagyszerű saját márkás termékeket fejleszteni
    • Ugyanolyan jó minőséget nyújtani minden kategóriában, mint amit az élelmiszerek terén kínálunk
    • Fejleszteni az egyéb szolgáltatások körét (pénzügyek, utazás, mobil stb.)
    • Mindig szem előtt tartani az általunk szolgált közösségek iránti felelősségünket
    • Munkatársaink fejlesztése által még több értéket teremteni

    Értékeink