icon_search

    Tájékoztató a kötelező jótállás szabályairól

    TESCO Kapcsolati Iroda

    Tájékoztató a kötelező jótállás szabályairól

    1. Mi az a kötelező jótállás?

    2. Milyen termékekre vonatkozik a kötelező jótállás

    3. Igaz, hogy csak a 10.000 Ft feletti termékekre kell garanciát (kötelező jótállást) adni?

    4. Meddig tart a kötelező jótállás?

    5. Mit tegyek, ha meghibásodik a készülék?

    6. Mit vigyek magammal, ha az áruházba vagy a szervizbe megyek?

    7. Mi van ha eltörött a készülékem? Leejtettem a fényképezőgépem? Ha víz ment a telefonomba?

    8. Vásárlást követő három munkanapon belül meghibásodik a rendelet mellékletében felsorolt készülékem. Mit tehetek?

    9. Vásárlást követő három munkanapon túl elromlik a készülékem. Mit kérhetek?

    10. A szerviz nem akarja megjavítani a készüléket, mert hiányosan van kitöltve a jótállási jegy.

    11. A javítás ideje beleszámít az egy évbe?

    12. Mi az az önkéntes jótállás?

    13. Mit tehetek, ha a kötelező jótállási időn túl romlik el a készülékem?

    14. Mi van azokkal a termékekkel, amihez nem kell jótállási jegyet adni?