Tesco Clubcard

Clubcard › Clubcard GYIK

Kártya igénylése:

Hol tudok Clubcard kártyát igényelni?

Minden Tesco áruházban igényelhet Clubcard kártyát, tehát minden hipermarketben, szupermarketben és expressz boltban. A hipermarketekben az áruház vevőszolgálati pultjánál, a szupermarketekben és expressz boltokban a pénztárnál van lehetősége Clubcard kártya igénylésére.

Mit kell tennem a Clubcard kártya igénylésekor? Mire van szükség az igényléshez?

Igényléskor egy Clubcard regisztrációs lapot kell kitöltenie, amely minden áruházban elérhető.

Milyen feltételei vannak a regisztrációnak?

A Clubcard programban minden 18. életévét betöltött természetes személy részt vehet, aki elfogadja a tagság feltételeit, valamint leadja a helyesen, hiánytalanul kitöltött és aláírt regisztrációs lapot. Minden személy csak egy Clubcard kártyát igényelhet, többszörös tagság nem lehetséges.

Milyen adatokat kell megadnom a Clubcard regisztrációs lapon?

A regisztrációs lapon a következő személyes, illetve egyéb adatokat kell megadnia:

  • név, postázási cím (a megadott címre történik az utalványok és kuponok postázása)
  • születési dátum (a regisztráció feltétele a 18. életév betöltése)
  • egyéb adatok megadása nem kötelező, de pl. lehetőség van az élelmiszerekre vonatkozó speciális igények, illetve akciókkal kapcsolatos tájékoztatási igény megadására
  • fontos, hogy alá kell írni a Clubcard regisztrációs lapot, aláírás hiányában a regisztráció érvénytelen

Hogyan kezelik a személyes adataimat?

A személyes adatok kezelése bizalmasan, az adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően történik. A részletekről bővebben olvashat a Clubcard regisztrációs lapon vagy a Clubcardról aloldalon.

Mikor kapom meg a Clubcard kártyát?

Az ingyenes Clubcard kártya azonnal átvehető, a kitöltött regisztrációs lap leadásakor. A kártyához jár 2 db mini kártya, ún. kulcstartó, mely a főkártyával azonos funkciót lát el, tehát szintén használható pontgyűjtésre. Ezek a kulcstartók lehetőséget adnak arra, hogy például egy családon belül többen egy számlára, közösen gyűjtsék a pontokat.

Mikortól használhatom a Clubcard kártyát vagy a kulcstartókat?

A kártya és a kulcstartók a kézhezvételt követően már aktívak, tehát azonnal használhatóak pontgyűjtésre.

Pontgyűjtés:

Miért érdemes regisztrálnom a Clubcard hűségprogramba?

Ön a Clubcard kártyával a vásárlásai után pontokat gyűjthet. Az összegyűjtött pontokért utalványokat és esetenként kuponokat küldünk Önnek. A pontok gyűjtése folyamatos, de meghatározott időszakonként lezárul egy-egy pontgyűjtési időszak. Az adott pontgyűjtési időszak alatt gyűjtött pontjait – minimum 200 pont elérése esetén – levonjuk Clubcard egyenlegéről. A pontok átváltásra kerülnek, 1 pont =1 forint, és Clubcard utalvány formájában postázzuk Önnek. Az utalványokat bármely Tesco áruházban levásárolhatja.

Hogyan gyűjthetem a Clubcard pontokat?

A pontokat minden vásárláskor gyűjtheti a Tesco áruházakban. Egyszerűen adja át Clubcard kártyáját a pénztárosnak, aki érvényesíti azt, és pontjait azonnal jóváírjuk egyenlegén. Clubcard pontok gyűjtésére ÁFÁ-s számla igénylése esetén nincs lehetőség. További pontgyűjtésre van lehetőség Tesco Vásárlókártya igénylésével és használatával, Tesco Utazás foglalásával, Tesco Mobile szolgáltatás igénybevételével, illetve áruházainkban folyamatosan extra pontgyűjtési lehetőséget is biztosítunk.

Hány forintonként kapok pontot?

Minden 200 forint értékű vásárlás után 1 Clubcard pontot írunk jóvá az Ön számláján. Tesco Mobile termék vagy szolgáltatás vásárlása esetén dupla Clubcard pontot adunk. A Tesco vásárlókártya aktuális ajánlatairól minden esetben Pénzügyi Partnerünk honlapjáról tájékozódhat: Tesco vásárlókártya. A későbbiekben 1 pont beváltási értéke 1 forint.

Milyen termék megvásárlása esetén kapok pontot?

Szinte minden termék vásárlása után gyűjthető Clubcard pont, de a pontgyűjtés nem vonatkozik a nem a Tesco kijelölt partnere által üzemeltetett mobiltelefonok feltöltésére, a göngyölegek termékkörére, az étkezési és ajándékutalványok vásárlására, illetve Clubcard utalványok beváltása esetén sincs módunk pontokat jóváírni.

Miért jó a pontgyűjtés, mit kezdhetek az összegyűjtött pontokkal?

Amennyiben Ön összegyűjt minimum 200 pontot, a pontgyűjtési időszak végén az összegyűjtött pontok értékétől függően vásárlási utalványokat küldünk Önnek.

Hogyan történik a pontok átváltása Clubcard utalványokra?

Az adott pontgyűjtési időszakban minimum 200 pont összegyűjtése esetén kerülnek a pontok átváltásra. 200 pont felett a pontok jóváírása kerek 100 pontonként történik. A kerek 100 pont alatti pontszámok a következő időszakra kerülnek átvezetésre.
Például: 575 pont összegyűjtése esetén összegyűlt a minimum 200 pont, sőt további 375 pont.
Így összesen 500 pont értékben kerül Clubcard utalvány postázásra.
75 pont pedig a Clubcard számlán marad és a következő pontgyűjtési időszakra átvezetésre kerül.

Pontokat minden Tesco áruházban gyűjthetek?

Igen, minden Tesco áruházban gyűjthet pontokat, tehát minden hipermarketben, szupermarketben és expressz boltban.

Mit tegyek, ha fizetéskor a pénztárcámban felejtem a kártyát?

A kártyát fizetés előtt, a kasszázás alatt bármikor odaadhatja a pénztárosnak. Sajnos, ha elfelejtette, nincs lehetőségünk a pontok utólagos felírására.

Hol láthatom az aktuális Clubcard egyenlegemet?

A vásárláskor kapott pénztári bizonylat, tehát a blokk alsó részében láthatja a Clubcard információkat. Itt látható az adott vásárlásért kapott pontok száma, illetve a Clubcard pontok egyenlege (az egyenleg nem tartalmazza az adott, aktuális vásárlásért kapott pontok számát), illetve ellenőrizheti egyenlegét a Clubcard fiókom online felületen is. Emellett felhívhatja belföldről az ingyenes 06 80 222 333 Clubcard információs vonalunkat hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között.

Clubcard kasszakupon

Mi az a Clubcard kasszakupon?

Clubcard kártya tulajdonosaink alkalmanként, fizetést követően ajándék kasszakupont kaphatnak a pénztárnál, amely célzott, személyre szabott ajánlatot tartalmaz.

Hogyan kaphatok kasszakupont?

A kasszakupon nem garantált minden vásárláskor, csak alkalmanként, meglepetésszerűen nyomtatódik a Clubcard tulajdonos részére.

Hogyan tudom beváltani a kasszakupont?

Az ajánlatban szereplő kedvezmény a következő vásárlás alkalmával, bármely Tesco áruházban a kasszakuponon szereplő érvényességi időn belül, az ott megjelölt feltételek szerint, Clubcard kártyával érvényesíthető.

Okos utalványok:

Kaptam a pontösszesítő kimutatásban utalványokat, amikre rá van írva, hogy csak a saját Clubcardommal tudom érvényesíteni őket. Ez mit jelent pontosan?

Ez azt jelenti, hogy utalványain szereplő kedvezményt csak az ön saját Clubcardjának egyidejű felhasználásával tudja érvényesíteni. Az utalványokra ráírtuk az Ön Clubcard számának utolsó 4 számjegyét, hogy a későbbiekben is nyomon tudja követni, melyik kártyához tartoznak a kedvezmények.

A korábbi utalványaimon nem láttam azt a feliratot, hogy csak saját Clubcardommal tudom felhasználni. Ezeket hogyan tudom beváltani?

A korábban kiküldött, de még érvényes utalványokat továbbra is be tudja váltani bármely Clubcard egyidejű használata mellett.

Elvesztettem/ellopták a Clubcardomat és nem tudom a számát. Mit tehetek, hogy ne vesszenek el az elveszett/ellopott kártyán gyűjtött pontjaim?

Hívja a 06/80-222-333-as, ingyenesen hívható telefonszámot, és adatai megadását követően az információs vonal meg tudja mondani a kártyaszámát. Ezután igényeljen új kártyát személyesen bármely áruházunkban, vagy online az Elvesztette kártyáját aloldalon. Az első esetben nincs további teendője, a háttérben az adatai és a pontjai összevezetésre kerülnek, a második esetben a kártyaregisztráció után kérjük, ismételten hívja fel ingyenes vonalunkat, ahol kollégáink segítségére lesznek a két kártya összekötésében.

Elvesztettem/ellopták a Clubcardomat és most nem tudom beváltani a pontösszesítőben kiküldött utalványaimat. Mit tehetek?

Kérje a telefonos információs vonalunkon, hogy kiküldött utalványainak értékét írják vissza az Ön számlájára pontok formájában, így a következő kiküldéskor meg fogja őket kapni az új kártyájára.

Oda szoktam adni Clubcard utalványaimat a szüleimnek vagy más rokonomnak. Ők viszont nem tudják most felhasználni. Mit tehetek?

Annak érdekében, hogy jogosulatlanul ne tudja senki felhasználni az ön utalványait, csak az Ön Clubcardjával tudja érvényesíteni őket. A Clubcard kuponokat továbbra is be lehet váltani bármely Clubcarddal.

Postázás:

Mikor várhatom az utalványokat és kuponokat tartalmazó Clubcard pontösszesítő kimutatást?

A pontok gyűjtése folyamatos, de meghatározott időszakonként lezárul egy-egy pontgyűjtési időszak. Az adott pontgyűjtési időszak alatt gyűjtött pontjait – minimum 200 pont elérése esetén – levonjuk Clubcard számlájáról. A pontok átváltásra kerülnek, 1 pont=1 forint és Clubcard utalvány formájában postázzuk Önnek. Az utalványokat bármely Tesco áruházban levásárolhatja. A pontgyűjtési időszak zárása után, amennyiben öszegyűjtött 200 pontot, névre szóló levélben, a Clubcard pontösszesítő kimutatásban tájékoztatjuk a pontjai alakulásáról. A Clubcard utalványok a Clubcard pontösszesítő kimutatással együtt kerülnek postázásra. A postázás pontos időpontjáról a Fontos dátumok aloldalon, az áruházakban és a vásárláskor kapott blokk Clubcard információk részében tájékozódhat.

Mikor kezdődik és mikor van vége a gyűjtési időszaknak?

A pontgyűjtési időszakok végéről a www.clubcard.hu honlapon, az áruházakban és a vásárláskor kapott blokk Clubcard információk részében tájékozódhat. A pontgyűjtési időszak nem a regisztráció napjától kezdődik, hanem a Tesco által meghatározott időpontokban.

Hogyan kapom meg a Clubcard pontösszesítő kimutatást a Clubcard utalványokkal?

A Clubcard utalványokat tartalmazó pontösszesítő kimutatást postázzuk a regisztrációkor Ön által, a regisztrációs lapon megadott címre. Amennyiben rendelkezik a Clubcard Fiókomhoz hozzáféréssel, akkor onnan közvetlenül kinyomtathatja személyre szóló kuponjait és utalványait azok érvényességi idején belül.

Mikor kerül postázásra a Clubcard pontösszesítő kimutatás?

A Clubcard pontösszesítő kimutatás a pontgyűjtési időszak zárása után, kb. 3-4 hét múlva kerül postázásra vásárlóink részére.

Miért nem kaptam Clubcard pontösszesítőt utalvánnyal és kuponnal?

Az adott pontgyűjtési időszakban minimum 200 pont összegyűjtése esetén kerülnek a pontok átváltásra. Amennyiben a pontgyűjtési időszakban nem gyűjt össze minimum 200 pontot, nem kerülnek a pontok levonásra, és utalvány sem kerül postázásra. A pontok a következő időszakra kerülnek átvezetésre, így tovább gyűjtheti a pontokat.

A pontösszesítő kimutatás postázásával, illetve tartalmával kapcsolatos észrevételeimmel, kérdéseimmel kihez fordulhatok?

A Programmal kapcsolatos kérdéseivel, észrevételeivel, kérem, hívja belföldről az ingyenes 06/80-222-333 Clubcard információs vonalunkat hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között.

Mit tegyek, ha nem kaptam meg a Clubcard pontösszesítőt az utalványokkal és kuponokkal?

Amennyiben összegyűjtött minimum 200 pontot az adott pontgyűjtési időszakban, de nem kapja meg a Clubcard küldeményét, úgy azt jelezze ingyenesen hívható információs vonalunkon. Amennyiben rendelkezik Clubcard Fiókom regisztrációval, utalványait és kuponjait onnan is kinyomtathatja.

Hogyan változtathatom meg a postázási címemet?

Postázási cím módosítási igényével, kérem, hívja belföldről az ingyenes 06/80-222-333 Clubcard információs számunkat hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között, vagy látogasson el a Clubcard Fiókom oldalára.

Utalványok és kuponok érvényesítése (beváltása):

Az összegyűjtött pontokat, illetve a pontokért kapott Clubcard utalványokat hogyan kapom meg?

A kedvezményre jogosító vásárlási utalványokat rendszeres időközönként postázzuk azoknak a vásárlóknak, akik az adott időszakban elérték a meghatározott pontszámot. Az ehhez összegyűjtendő minimális pontszám jelenleg 200 pont. Ha a pontgyűjtési időszak kezdetétől az utolsó napjáig összegyűjtött pontok száma nem éri el ezt a minimális pontszámot, a pontok nem vesznek el, hanem a következő időszakra kerülnek átvezetésre. 200 pont felett a pontok jóváírása kerek 100 pontonként történik. A kerek 100 pont alatti pontszámok a következő időszakra kerülnek átvezetésre. A pontgyűjtés időszaka változó lehet, és a Tesco fenntartja a jogot a minimális pontszám megváltoztatására. A Fontos dátumok aloldalon folyamatosan nyilvánosságra hozzuk a pontgyűjtési időszakokat.

Milyen termékre lehet levásárolni az utalványt?

Bármilyen termékre le lehet vásárolni a Clubcard utalványt.

Milyen termékre lehet levásárolni a termékkedvezményre jogosító kupont, amennyiben kapok ilyet?

A kuponon egyértelműen fel van tüntetve, hogy milyen termék megvásárlása esetén jár a kedvezmény. A kedvezmény lehet például árkedvezmény, 1-et fizet, 2-t kap akció stb.

Van egyéb, az utalványok és kuponok beváltásával kapcsolatos feltétel?

Az utalványok és kuponok beváltásával kapcsolatos feltételek minden Clubcard utalvány és kupon hátulján feltüntetésre kerül. A végösszegnek minden esetben meg kell haladnia az engedmény értékét.

Meddig lehet levásárolni a kupont és az utalványt, mennyi az érvényességi idejük?

A Clubcard utalványt 1 évig, a Clubcard kupont a kuponon feltüntetett időszakon belül lehet beváltani. Az érvényességi idő fel van tüntetve mind a Clubcard utalványon, mind a Clubcard kuponon. Az utalványok és a kuponok csak egyszer használhatóak fel. Érvényességüket és felhasználhatóságukat ellenőrizheti a Clubcard fiókom online felületen.

Minden Tesco áruházban lehetőség van a Clubcard utalványok és a Clubcard kuponok beváltására?

A Clubcard utalványokat minden Tesco áruházban be lehet váltani, tehát minden hipermarketben, szupermarketben és expressz boltban. A Clubcard kuponok beváltása esetén a Clubcard információs vonalon, illetve az áruházakban lehet részletes felvilágosítást kapni, mivel az áruházak eltérő áruválasztékkal rendelkeznek.

Clubcard fiók

Mi az a Clubcard fiók?

A Clubcard fiók egy online felület, ahol regisztrációt és aktiválást követően Ön:

  • Megnézheti és frissítheti adatait
  • Megnézheti aktuális pontjait
  • Kinyomtathatja még érvényes utalványait és kuponjait

Hogyan tudom elérni a Clubcard Fiókomat?

www.clubcard.hu oldalon a felső menüsorban található Clubcard fiókom menüpontra  kattintva tudja elérni a Clubcard fiókját. Az első belépéskor regisztrálnia kell az oldalra.

FONTOS! Amennyiben Ön már rendelkezik regisztrációval az Online Bevásárlás oldalra, akkor nem kell újból regisztrálnia. Egyszerűen lépjen be az Online Bevásárlás regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval. Amennyiben még nem rendelkezik regisztrációval sem a Clubcard fiókom, sem pedig az Online Bevásárlás felületre, akkor kérjük, regisztráljon az e-mail címe és egy jelszó megadásával.

Hogyan tudom aktiválni Clubcard Fiókomat?

Amennyiben Ön először jelentkezik be a Clubcard Fiókjába, akkor aktiválnia kell fiókját a Clubcard számának, születési dátumának és a postai irányítószámának megadásával. Az aktiváláskor azokat az adatokat kell megadni, amik jelenleg a Clubcard adatbázisban szerepelnek. Amennyiben segítségre van szüksége, hívja a Clubcard információs vonalat a 06-80-222-333-as telefonszámon. Az első belépést követően ez az oldal többet nem jelenik meg.

Mit tehetek, ha elfelejtettem a regisztrációnál megadott jelszavamat?

Ha elfelejtette jelszavát, kérjük, kattintson az “Elfelejtette a jelszavát?” linkre, és kövesse az utasításokat az új jelszó megadásához

Hogyan tudom megváltoztatni a címemet a Clubcard fiókomban?

Lépjen be Clubcard fiókjába és kattintson a Személyes adataim aloldalra. Írja át a módosítani kívánt adatot, majd kattintson az oldal alján található Megerősít gombra. Amennyiben a rendszer elmentette a változtatásokat, akkor az adatlap tetején megjelenik a Változások elmentése üzenet. Amennyiben a rendszer valami miatt nem tudja befogadni a változtatást, arról egy hibaüzenetben tájékoztatja Önt. A név és az e-mail cím mezőkben történő változtatásokról e-mailben is küldünk Önnek megerősítést.

Miért jelenik meg a Biztonsági Azonosítás oldal, ha be szeretnék lépni a Személyes adataim vagy az Utalványaim aloldalra?

A személyes adatok és az utalványok biztonsága érdekében a Személyes adataim vagy az Utalványaim aloldalak valamelyikének megnyitása esetén a fiók kérni fogja Önt a Clubcard kártyáján szereplő kártyaszám néhány számjegyének megadására. A biztonsági oldal minden látogatás alkalmával fel fog jönni, ha ezen két aloldal valamelyikét meg szeretné nyitni, kivéve, ha Önnek éppen nincs kinyomtatható utalványa, mert ebben az esetben csak a Személyes adataim aloldalhoz kérjük a biztonsági azonosítást.

Hogyan tudom ellenőrizni a pontjaimat a Clubcard Fiókomban?

Lépjen be Clubcard Fiókjába és kattintson a Pontjaim aloldara. Mindig három gyűjtési időszak pontjai fognak megjelenni az oldalon. Ön ezek közül szabadon választhat, és tranzakció szinten lekövetheti pontgyűjtését.

Milyen utalványokat tudok kinyomtatni a  Clubcard Fiókomból és hogyan?

Kizárólag a még érvényes, fel nem használt Clubcard kuponok nyomtathatóak ki az oldalról, melyeket a pontösszesítő kimutatásban, bónusz levélben és extra Clubcard levelekben postázunk.  A belépést követően a Kuponjaim aloldalra belépve tudja kinyomtatni kuponjait. Válassza ki a kinyomtatni kívánt kuponokat, és kattintson a Kiválasztott kuponok nyomtatása gombra. Engedélyezze a felugró ablakot, majd indítsa el a nyomtatást. A nem jó minőségben kinyomtatott kuponokat a kasszák nem fogják tudni beolvasni, ezért mindig ellenőrizni kell a vonalkód minőségét a nyomtatást követően.

Milyen utalványokat tudok kinyomtatni a  Clubcard Fiókomból és hogyan?

Kizárólag a 2014. novemberi vagy azt követő pontösszesítő kimutatásban kiküldött, még érvényes, fel nem használt Clubcard utalványok nyomtathatóak ki a Clubcard Fiókból az Utalványaim aloldalról.

Amennyiben ki szeretné nyomtatni beváltható utalványait, akkor először válassza ki a nyomtatni kívánt utalványt, majd kattintson az Utalványok nyomtatása gombra. Engedélyezze a felugró ablakot és indítsa el a nyomtatást.

A nem jó minőségben kinyomtatott utalványokat a kasszák nem fogják tudni beolvasni, ezért mindig ellenőrizni kell a vonalkód minőségét a nyomtatást követően.

Hányszor nyomtathatom ki a kuponjaimat és utalványaimat?

Kinyomtatni többször is kinyomtathatja az utalványokat és a kuponokat, de beváltani őket csak egyszer tudja.

Információs vonal 06/80-222-333:

Hol érdeklődhetek a Clubcard programmal kapcsolatban?

A Programmal kapcsolatos kérdéseivel hívja belföldről az ingyenes 06/80-222-333 Clubcard telefonszámunkat hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között.

Mivel kapcsolatban hívhatom az ingyenes Clubcard információs telefonszámot?

A Clubcard információs vonalat minden, a Clubcard programot érintő témában lehet hívni:

  • a program működése
  • postázással kapcsolatos információk
  • személyes adatokban történő változás (pl. cím módosítása)
  • kártya elvesztésének bejelentése
  • pontgyűjtési időszakok zárása
  • Clubcard számlaegyenleg
  • Clubcard Fiókom

Elvesztettem a kártyámat, mit tegyek?

A kártya elvesztésekor használhatja a kártyához kapott kulcstartókat vagy igényelhet új kártyát. Ki kell tölteni egy új regisztrációs lapot, ahol be kell írnia az „Elvesztette kártyáját?“ részben a régi kártya számát (olvassa le a még meglévő kulcstartókról vagy kérdezze meg információs vonalunktól). A regisztrációs lap kitöltése után az áruház munkatársai új kártyát adnak Önnek, és rendszerünk automatikusan átvezeti pontjait az új kártyára – így pontjai nem vesznek el.

Mit csináljak, ha valamelyik adatom megváltozott (költözés, házasság stb.)?

Fel kell hívnia belföldről információs vonalunkat a 06/80-222-333-as telefonszámon, illetve módosíthatja adatait a Clubcard fiókom online felületen is.  Fontos: ha az adatok éppen a gyűjtési időszak lezárta előtt pár nappal vagy a levél kinyomtatása után változnak meg, a régi címére küldjük a pontösszesítő kimutatást.

Mit csinálnak a személyes adataimmal?

Az Ön adatait bizalmasan kezeljük, betartjuk az adatvédelmi törvény előírásait. A részletekről bővebben olvashat a Clubcard regisztrációs lapon vagy a Clubcardról aloldalon.

Meg lehet szüntetni a Clubcard kártyát?

Ha két évig nem vásárol rá, automatikusan megszűnik. Ha felhívja ingyenes vonalunkat, szintén van lehetőség a kártya inaktiválására.

Össze lehet kötni két vagy több kártyát?

Igen, jelezni kell az információs vonalunknak és meg kell adni a kártyák számát. Az összekötés abban az esetben lehetséges, amennyiben a két kártya tulajdonosa ugyanarra a lakcímre van beregisztrálva, valamint a telefonos ügyintézés során a hívó fél kérésre mindkét kártyához tartozó személyes adatokat rendelkezésre tudja bocsátani. Amennyiben a két vásárló neve nem egyezik, abban az esetben az összekötendő kártya birtokosának írásban kell nyilatkoznia arról, hogy a kártyaösszekötés a beleegyezésével történik.

Szét lehet később az összekapcsolt kártyákat választani?

Nem, az egyszer összekapcsolt kártyákat nem lehet többé szétválasztani.

Mi történik azokkal a pontokkal, amelyek átkerülnek a következő gyűjtési időszakba?

A pontok nem vesznek el, átvezetésre kerülnek a következő pontgyűjtési időszakra, így folytatódhat tovább a pontgyűjtés.