Tesco Clubcard

Clubcard › Clubcard mobil applikáció

 

 

Csak töltse le okostelefonjára az ingyenes Tesco Clubcard mobilapplikációt, és élvezze gondtalanul a kedvezményeket és egyéb előnyöket!


Windows Store

App store

Google Play

Tudnivalók az applikációról

 

1. Hogyan tölthetem le a Tesco Clubcard mobil applikációt mobilkészülékre?

Windows rendszerű mobilkészüléken az Áruház alkalmazás segítségével, Androidos készülékre a Google Play! áruházból, illetve iOS plaformon az APPSTORE-ból lehet letölteni a Tesco CC magyar nyelvű mobil applikációt. A keresőbe a TESCO Clubcard HU beírása után letölthető az alkalmazás, ami később a készülék alkalmazásai között érhető el.

2. Hogyan tudok regisztrálni?

Regisztrálni olyan felhasználóknak kell, akik még nem regisztráltak sem a Clubcard Fiókom, sem pedig az Online Bevásárlás felületre. Amennyiben rendelkezik Clubcard Fiókom vagy Online Bevásárlás regisztrációkkal, az applikációban nincs lehetőség újbóli regisztrációra a korábban felsorolt platformokra regisztrált e-mail címmel. Amennyiben korábban regisztrált, de törölte meglévő fiókját, sajnos abban az esetben sincs lehetőség a törölt e-mail címmel regisztrálni.

Például:
Nem engedi Önnek az applikáció, hogy regisztráljon az e-mail címével a CC HU (Tesco Clubcard Hungary) mobil applikációba. Az alkalmazás a következő üzenetet írhatja ki Önnek: „Ezzel az e-mail címmel már történt regisztráció”.

A felmerülő problémára az alábbi 2 megoldás szolgál:

  1. Amennyiben már regisztrált a Clubcard Fiókom vagy az Online Bevásárlás felületeken, akkor nem kell ismét regisztrálnia. Helyette a regisztráció helyett kérjük, válassza a Bejelentkezést. Használja ugyanazt az e-mail címet és jelszót, mint az Online Bevásárláskor.
  2. Amennyiben korábban regisztrált, de kitörölte a fiókját, akkor sajnos ezzel az e-mail címmel nem tud már regisztrálni egyik felületre sem. Kérjük, regisztráljon egy új e-mail címmel.
     

3. Hogyan tudok bejelentkezni a Clubcard Fiókomba a mobil applikáció segítségével?

Amennyiben már rendelkezik regisztrációval az Online Bevásárlás vagy a Clubcard Fiókom felületek valamelyikén, akkor a belépés lehetőséget válassza. Itt meg kell adnia a regisztrációhoz használt e-mail címét, jelszavát és Clubcard kártyájának számát. A kártyaszám beírása helyett, a belépési oldalon található vonalkód ikon segítségével, a telefon hátoldali kameráját használva be tudja olvasni a kártyán található vonalkódot. Megjegyzés: Windows rendszer esetében, a Clubcard beolvasás funkció nem minden esetben elérhető.

Amennyiben elfelejtette a korábbi regisztrációban megadott jelszavát, akkor kattintson az „Elfelejtette a jelszavát?”linkre a bejelentkezés doboz bal alsó sarkában. Ezt követően adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét és hamarosan kap egy linket, ahol új jelszót adhat meg.

4. Clubcard PIN

A belépést követően egy négy számjegyből álló PIN kódot kell megadni, majd megerősítenie a téves kód megadásának elkerülése érdekében. Ezt az alkalmazás használata során, a személyes adatok megtekintéséhez és változtatásához akár többször is meg kell majd adnia. A PIN kódot minden belépéskor meg kell adni, ami a kijelentkezésig él, majd a következő bejelentkezéskor megadhat más PIN kódot is. A hibás vagy elfelejtett kód esetén, az „Elfelejtette jelszavát?”pont megérintése után felugró ablakban, a regisztrációhoz a használt e-mail cím és a jelszó megadása után adhat meg új PIN kódot.

5. A Clubcard Fiókom oldala a mobilapplikációban
5.1. Főoldal

A főmenü az Android és IOS rendszerek esetében a bal felső sarokban található három vízszintes vonal megérintésével hívható elő:
1.1. Nyitólap
1.2. Akciós újságok
1.3. Clubcard fiókom
1.4. Pénztárcám
1.5. Névjegy
1.6. Kilépés

Eltérő módon, a Windows platformon: A vásárló a kijelző jobb alsó sarkában található három pont megérintésével hívhatja elő a menüsort, ahol a Személyes adatok, a Személyre szabás és az Akciós újságok, a Névjegy és a Kilépés menüpontok találhatók meg. A menü legalsó pontján, a Kilépés gombbal tud kijelentkezni az alkalmazásból.

A fejlécben a felhasználó profilképe, neve és egy pénztárca ikon található, ennek megérintésével gyorsan hozzá tud férni a vásárló a Pénztárca, Utalványok és Kuponok menü oldalakhoz.

A fejléc alatti mezőkben a vásárló a belépést követően azonnal láthatja az aktuális pontegyenlegét és a még beváltható utalványai értékét, illetve az aktuális akciókat. Az egyes termékekre való kattintás után a Vissza gomb segítségével tud a kezdőoldalra navigálni.

A Clubcard fiókom oldalon található a kártya vonalkódja (Mutasd a kártyámat menüpont). A vonalkód felmutatásával a kasszakezelő a kézi scanner segítségével olvashatja be a vásárló Clubcard vonalkódját a mobil applikációból.

FONTOS! A Clubcard vonalkódját a készülékről csak kézi scanner segítségével lehet beolvasni!

5.2. Pénztárcám

A személyes adatok és az utalványok biztonsága érdekében a Személyes adataim vagy az Utalványaim oldalak valamelyikének megnyitása esetén a fiók kérni fogja Öntől a PIN kódját. A biztonsági oldal minden látogatás alkalmával fel fog jönni, illetve a változások jóváhagyásához és kuponok vagy utalványok beváltásához a rendszer kérni fogja a bejelentkezéskor megadott PIN kódot. Lsd. 4. Clubcard PIN

5.3. Személyes adatok

Ezen az oldalon van lehetősége módosítani személyes adatait. Néhány tudnivaló a kitöltéshez:

  1. A csillaggal jelölt kötelező mezőket mind ki kell tölteni.
  2. A név és cím mezőkben nem lehet speciális karaktereket használni.
  3. Az e-mail cím mezőben azt az e-mail címet kell megadni, amit a Clubcard fiókomba való regisztrálásakor megadott.
  4. A vásárló a névben és az e-mail címben bekövetkező változásokról visszaigazoló e-mailt kap.
  5. A telefonszámoknál az alábbi formátumot kell használni: 201234567.

A szerkesztés egyes platformok esetében eltérő lehet, Android rendszeren a jobb felső sarokban látható ceruza ikon megérintésével, iOS és Windows platform esetén a szerkeszteni kívánt mező megérintésével lehet az adatokat szerkeszteni. Az oldal tetején/legalján található mentés (pipa) menthetőek az adott változtatások vagy elvetés (X) esetén változatlanul lehet hagyni az adatokat. Az adatok változtatásának mentéséhez szükség van a bejelentkezéskor megadott PIN kód megadására. Lsd. 4. Clubcard PIN

5.4. Személyre szabás

Ezen az oldalon van lehetősége nyilatkozni arról, hogy szeretne-e a jövőben extra Clubcard ajánlatokat kapni. Ki lehet pipálni, hogy milyen ajánlatokat szeretne kapni. Arra is lehetősége van, hogy kiválassza, milyen formában szeretné megkapni az extra ajánlatokat, postai úton levél formájában, vagy pedig elektronikusan, e-mail formájában. Ehhez kérjük, az applikációban a „Személyre szabás” oldalon adja meg az email vagy telefon elérhetőségét.

Az adatok változtatásának mentéséhez szükség van a bejelentkezéskor megadott PIN kód megadására. Lsd. 4. Clubcard PIN

5.5. Pontjaim

Ezen az oldalon tekintheti meg az aktuális és az előző két gyűjtési időszak pontjait és tranzakcióit. Az aktuális pontgyűjtési időszakban gyűjtött pontok egyenlegét az applikáció kezdő/nyitó oldalán is megtalálja, az oldal közepén, piros színnel kiemelve.

 Az oldalon a pontok megtekinthetőek Clubcardok és tranzakciók szerinti csoportosításban is, a pontgyűjtési időszakokba osztva.

5.6. Utalványaim

Az Utalványok letöltése után a felhasználásához meg kell érintenie az utalvány tetején látható vonalkód jelet, és a megjelenő vonalkódot fel kell mutatnia a pénztárosnak, hogy le tudja olvasni a kézi scanner segítségével. Az utalvány felhasználását követően a jobb felső sarokban lévő pipa segítségével jelölheti, hogy sikeresen felhasználta az adott kupont. A bal felső sarokban lévő x jel a nem felhasznált utalványok listából való törlését jelenti, a törlés csak a Pénztárcából való eltávolítást jelenti, később letölthető újból, amíg fel nem használja.

Az „Utalványaim”aloldalon van lehetősége nyomon követni Clubcard utalványait. A visszavont, visszaírt vagy újra kiállított utalványok nem látszódnak az oldalon sem a beváltott, sem a beváltható utalványok között. Az újraküldés megkezdésekor az új utalványok ismét megjelennek a rendszerben. A kiállított utalványok alatt a még érvényes és aktív Clubcard utalványokat értjük. A „Beváltott utalványaim” alatt azok a beváltott utalványok jelennek meg, amiknek az érvényességi ideje még nem járt le.

FONTOS! A beváltott utalványok között nem jelennek meg a letiltott, visszaírt, újrakiállított utalványok, emiatt nem biztos, hogy a kiállított utalványok értéke megegyezik a beváltott és a beváltható utalványok értékével!

A beváltható utalványok az aktív és érvényes utalványokat jelentik. Utóbbiak bármikor kinyomtathatók az oldalon található leírást követve, akár egyenként, vagy együtt is. Kérjük, figyeljen a kinyomtatott utalvány minőségére, mert a nem jó minőségben kinyomtatott utalványokat a kasszák nem fogják tudni beolvasni. Ezért kérjük, ellenőrizze a vonalkód minőségét a nyomtatást követően. Fontos, hogy minden utalványt csak egyszeri beváltásra érvényes. A beváltott utalványoknál van lehetősége megtekinteni, hogy az adott utalványa mikor és hol került beváltásra.

Az utalványok beváltásához és vonalkódjuk megjelenítéséhez a kijelzőn szükség van a bejelentkezéskor megadott PIN kód megadására. Lsd. 4. Clubcard PIN

FONTOS! A kuponok és az utalványok online nem válthatóak be! A kuponokat a készülékről csak kézi scanner segítségével lehet beolvasni!

5.7. Kuponjaim

A Kuponok letöltése után a felhasználásához meg kell érinteni a kupon tetején látható vonalkód jelet és megjelenő vonalkódot fel kell mutatni leolvasásra a pénztárosnak. A kuponok felhasználása után a jobb felső sarokban lévő pipa segítségével jelölheti felhasználtnak az adott kupont. A bal felső sarokban lévő X jel a nem felhasznált kuponok listából való törlését teszik lehetővé, a törlés csak a Pénztárcából való eltávolítást jelenti, később letölthető újból, amíg fel nem használja. A kuponok beváltásához és vonalkódjuk megjelenítéséhez a kijelzőn szükség van a bejelentkezéskor megadott PIN kód megadására. Lsd. 4. Clubcard PIN

A kiállított kuponok tartalmazzák a pontösszesítő kimutatásban, a Clubcard Bónusz levélben és néhány extra levélben kiküldésre került Clubcard kuponokat. A kassza kuponok és egyéb áruházi kuponok (pl. láncreakció, leaflet hátlap kupon) nem láthatóak az oldalon. Kizárólag az elmúlt 6 hónapban kiállított és még érvényes kuponok jelennek meg az applikációban a kiállított kuponok között. A beváltott kuponok között az elmúlt 4 hétben beváltott Clubcard kuponok szerepelnek.

FONTOS! A kuponok és az utalványok online nem válthatóak be! A kuponokat a készülékről csak kézi scanner segítségével lehet beolvasni!