NUNUNU – az alternatív babadivat

A NUNUNU a sztárbabák és szüleik közkedvelt márkája. Ezt a titulust hamar kivívta magának egyedi dizájnjának és minőségi alapanyagainak köszönhetően. Az izraeli székhelyű márka 0-tól 6 éves korig tervez.

Aki édes kismackókat vagy a hagyományos kisbabáknak szánt mintákat, színeket vagy formákat keresi, az ne a NUNUNU kínálatában válogasson. Hiszen itt inkább a humor, a karakteresség és az igazi stílus dominál. A NUNUNU filozófiája az, hogy a szülőknek meg van az a kiváltságuk, hogy világlátásukat megosszák kisbabájukkal, a legfrissebb divatot követve. Még ha ez olykor azt is jelenti, hogy a piciknek szánt pólóra koponyaminta kerül.

A márka különlegessége, hogy termékeik a kezdetektől egészen az utolsó simításokig Izraelben készülnek. Minőségi alapanyagok, alapszínek, alternatív tervezés és egy csipetnyi személyesség: ezek jellemzik ruhákat, amik Iris Adler és Tali Milchberg tervezőasztaláról kerülnek ki.

Már a márka logója is, ami egy fekete bárány sugallja, hogy valami különlegessel állunk szemben. Ki mondta, hogy egy kisbaba nem hordhat feketét vagy éppen szürkét? A 2013-as kollekció fő színei ugyanis ezek egy kis mentazölddel frissítve. Betűmintás és lakkhatású kisnadrágokkal, néhány csillagmotívummal megbolondítva. De a NUNUNU ejtett ülepű rugdalódzókat és farmerokat is kínál.

Itthonról is elérhetők a márka termékei webshoppokon keresztül, ahol a legdrágább nadrág kicsivel több, mint 13 ezer forintért rendelhető meg, a pólók pedig 6 ezerért szerezhetők be.

A NUNUNU azoknak készít ruhákat, akik nem kifejezetten rajonganak az egyen rózsaszín vagy kék darabokért és inkább feketebárányként tűnnének ki a tömegből.

Lázadás: a NUNUNU azzal a sztereotípiával számolt le, hogy egy kisbaba kizárólag színes és cukormázas ruhákat hordhat.
Szerző: Geda Zsófia

Kapcsolódó cikkek