A babák is minőségre vágynak!

Bármit vásároltunk is, elvárjuk a terméktől, hogy minősége kiváló legyen. Amennyiben nem vagyunk vele elégedettek, lehetőségünk van visszavinni az áruházba. A Tesco-nál igaz ez a baba termékekre is – s valljuk be, ez nagy előny, amikor nincs időnk újabb boltok után nézelődni. 

Egy áruház esetében elengedhetetlen, hogy kifogástalan áruval szolgáljon a vásárlói számára, legyen az bármilyen jellegű termék. Hírnevét sem teheti kockára azzal, hogy nem megfelelő minőségű áruválasztékkal várja a fogyasztókat. 

A minőség és az elégedettség szem előtt tartása a Tesco Magyarország esetében elsődleges. Ha elmegyünk vásárolni, akár az élelmiszerosztályon, akár a ruházati cikkek között válogatunk, vagy apró gyermekünknek szeretnénk beszerezni pelenkát, babaholmit, babaápolási cikket és kiegészítőt, elvárjuk, hogy a termékkel ne legyen semmi probléma, ne kelljen újabb utat megtennünk az áruházba.

Az azonban sajnos megtörténhet, hogy kénytelenek vagyunk rájönni, a megvett termék - mely elsőre jónak tűnt -, mégsem olyan, amilyet szerettünk volna. Minőségileg nincs vele gond és nem is tévedésből vettük. Csupán másmilyenre gondoltunk, nem tetszik, nem vagyunk vele elégedettek.

A Tesco Magyarország lehetőséget ad arra, hogy az árut, mellyel nem vagyunk elégedettek, visszavihessük az áruházba, a minőség megőrzési és fogyaszthatósági időn belül. A vásárló fordulhat a vevőszolgálati pulthoz, vagy ha a termék kisméretű, akkor annak árát a kasszánál is visszakaphatja. Ne feledjük, ehhez a terméknek nem kell rossz minőségűnek lennie, elég, ha csupán nem tetszik vagy nem ízlik nekünk. Érvényes ez a Loves Baby termékekre.

Az elégedettségi garancia érvényesítéséhez a blokkot magunkkal kell vinnünk, ez alól egyedül a Tesco saját márkás termékei, valamint az áruház mérlegcímkével rendelkező termékei kivételek. A megvett árunak minőség megőrzési illetve fogyaszthatósági időn belül kell lennie ahhoz, hogy visszaadhassuk. Ételek esetében csak azok 20 százaléka hiányozhat, vagyis annyi, amennyi megfelel egy kóstolási mennyiségnek. Csomagolt terméknél a csomagolást is szükséges visszavinni, mivel a megőrzési és fogyaszthatósági idő így ellenőrizhető.

Ha Tesco Loves Baby megvásárolt termékünkkel nem vagyunk elégedettek, a vásárlástól számított 28 munkanapon belül visszavihetjük a Tesco-ba. Ezen időhatáron belül élhet a vásárló az elégedettségi garancia nyújtotta előnyökkel, melybe a vásárlás napja, a hétvége és az ünnepnap nem számít bele.

Csupán néhány percünkbe telik az áru visszaadása. A Tesco Magyarország munkatársai meghallgatják észrevételüket, átveszik a terméket, az ára pedig visszajár. Ha a termék minőségi hibás, akkor természetesen kissé több időt vesz igénybe az ügyintézés - jegyzőkönyvet kell írni az esetről.

A minőség szigorú szem előtt tartása okán a Tescónál a minőségbiztosítási rendszer lényeges alappillére, hogy az áruházak mellett a raktárakban is magasra állítják a mércét. A minőségi standard-ek betartását a Tesco a beszállítóitól is elvárja, csak így válhat valaki a partnerévé.

Az áruház minőségbiztosítási vezetői folyamatos ellenőrzéseket és élelmiszerbiztonsági auditokat végeznek, hogy a frissességre és a higiéniára ne merülhessen fel panasz.

Amennyiben ez mégis előfordul és egy Loves Baby vagy egyéb termék minősége nem felel meg az elvárásoknak, a Tesco jegyzőkönyvet vesz fel a minőségi probléma feltüntetésével. Visszaveszi a terméket az ár visszafizetésével. 

Szerző: Kadesz

Kapcsolódó cikkek