Tájékoztató a kötelező jótállás szabályairól

TESCO Kapcsolati Iroda

Tájékoztató a kötelező jótállás szabályairól

1. Mi az a kötelező jótállás?

2. Milyen termékekre vonatkozik a kötelező jótállás

3. Igaz, hogy csak a 10.000 Ft feletti termékekre kell garanciát (kötelező jótállást) adni?

4. Meddig tart a kötelező jótállás?

5. Mit tegyek, ha meghibásodik a készülék?

6. Mit vigyek magammal, ha az áruházba vagy a szervizbe megyek?

7. Mi van ha eltörött a készülékem? Leejtettem a fényképezőgépem? Ha víz ment a telefonomba?

8. Vásárlást követő három munkanapon belül meghibásodik a rendelet mellékletében felsorolt készülékem. Mit tehetek?

9. Vásárlást követő három munkanapon túl elromlik a készülékem. Mit kérhetek?

10. A szerviz nem akarja megjavítani a készüléket, mert hiányosan van kitöltve a jótállási jegy.

11. A javítás ideje beleszámít az egy évbe?

12. Mi az az önkéntes jótállás?

13. Mit tehetek, ha a kötelező jótállási időn túl romlik el a készülékem?

14. Mi van azokkal a termékekkel, amihez nem kell jótállási jegyet adni?